Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somessa hehkutetut menestyjät/sijoittajat/rikastujat. Mitä näille kuuluu nyt?

Vierailija
08.10.2022 |

Mieleen tulee ainakin Bisnesnainen Sanna Kinanen, Kotimatkalla ja Suvisvilla jotka ovat hehkuttaneet miten ostavat asuntoja paljon, sijoittavat ja kohta ollaan taloudellisesti riippumattomia. Olisi kiva tietåä, mitä näille suunnitelmille kuuluu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonoa kun katsoo miten korkotasot nousevat, pörssikurssit laskevat ja vuokratasotkin ovat tulleet alaspäin paikoin?

Vierailija
2/7 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti menee vähän huonommin kuin pari vuotta sitten. Mutta niin kauan kuin töitä riittää ja jostain rahavirtaa tulee, tuskin mihinkään köyhyyteen ovat pudonneet. Aina voi realisoida omaisuuttaan jos on tarve. Mutta todellisuudessa ei tässä mitään hirmu suurta talousahdinkoa ole maailmassa vaikka vähän kuohuukin.

Itse aloin vaurastumispolkuni 18 vuotta sitten kun mies löysi uuden naisen ja jäin "puille paljaille". Olin antanut kaiken energiani ja aikana perheelle ja laiminlyönyt oman itseni. Kun pahimmasta pääsin, päätin että minäpäs näytän että pärjään. Yh- äitinä paiskinut töitä aika reippaanlaisesti, kävin lisää kouluja ja aloin tienata. En minä rikastunut ole, mutta olen "tyhjästä" saanut kerättyä mukavan pesämunan kovalla työllä ja perehtymällä kunnolla taloudenpitoon. Talouden kohenemisen lisäksi olen treenannut itseni hyvään kuntoon.

Tällä hetkellä olen velaton ja omistan ihanan kodin ja mökin. Velalla en ole omaisuuttani kartuttanut vaan kovalla työllä.

Kannattaa jokaisen tehdä asioita jotka auttavat edes vähän vaurastumaan, mikäli intoa ja mahdollisuuksia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin, ettei mitään erikoista. Kurssilaskun määrää on liiloiteltu melkoisesti, jos hajautus on kunnossa.

Vierailija
4/7 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa hehkutettu sijoittaja, mutta sijoittaja olen. Minulla ainakin menee ihan hyvin. Salkku tuottaa hyvin ja salkun tuotoilla hoidan kaikki lainojeni lyhennykset ja jääkin vielä jäljelle. Eli palkan voin käyttää sitten muihin kuluihin ja lisäsijoituksiin.

Vierailija
5/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa näistä?

Vierailija
6/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se airbnb kuningatar, joka oli ostanut miljoonalla yksiöitä ja jäänyt pois töistä, on nyt tiukasti työelömässä ja veloissa

Vierailija
7/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se airbnb kuningatar, joka oli ostanut miljoonalla yksiöitä ja jäänyt pois töistä, on nyt tiukasti työelömässä ja veloissa

Kuka tää oli? Näitä on ollut niin paljon viime vuosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä