Vieraalle ei kelvannut tarjottavat, vaan toi omat tullessaan
Harvoin kutsun ketään kylään, mutta enpä tiennyt että tämmöinen on nykyään tapana... Nyrpisteli mun tarjottaville ja toi omat pullat ja kahvit mukanaan. Eikä kyse ole allergiasta tmv.
Kommentit (5)
Et voi syyttää lokkeilusta ainakaan, kun ei koskenut eväisiisi.
Ehkä hän ajatteli sitä tuliaisina eikä sillä että sinun tarjottavissa olisi vikana?
Eihän hän etukäteen voinut edes tietää onko sinun tarjottava hyvää vai ei. :)
Minäkin tuon usein omaa ruokaa mukaan jos olen vähän kauempana kyläilemässä. Syy: allergiat ja haluan varmistaa että on jotain mulle sopivaa. Usein myös kokin hygienia arveluttaa joten tolla vältän ripulimyrskyn.
Enkä halua olla muille vaivaksi mun hankalan ruokavalion takia, oikeesti jaksa kun aina tuputetaan sitä maitoa ja makkaraa.
Pitäisikö sinun ehkä opetella leipomaan? Toisin minäkin omat kahvit, jos tarjolla olisi aina pelkkää Saludoa. Minulle henkilökohtaisesti täytyy keittää jotakin korkeatasoista kahvilaatua, kuten Juhlamokkaa tai Kulta Katriinaa. Itse uskallan sanoa kavereille suoriksi, jos yritetään tarjota jotakin Saludon litkua, koska olen koulutukseltani Päällikkö!
Ehkä hän eoäili hygieniasi tadoa. Minä en syö siskoni luonakodkaan mitään. Hän ei ikinä pese käsiään.