Gallup palstailijoille: oletko ollut tänään tekemässä jotain muuta?
Vai onko koko päivä mennyt taas turhan jauhamisessa täällä?
Kommentit (19)
Kyllä olen, ja nyt menen hikilenkille.. Ei kukaan jaksa kauaa täällä selailla, ihmiset on niin yksinkertasia et ihan hävettää... hyvät illanjatkot!
Kaupassa hain sulkaalevyn iltaa varten, mutta menikin heti. Lopun aikaa täällä.
Olin konsertissa, nyt laitan ruokaa (ja odotan veden kiehumista), sitten vielä ajattelin leipoa. ^_^
Käyttänyt koiran lenkillä, käynyt tekemässä iäkkäiden vanhempieni kotona viikkosiivouksen, käynyt kaupassa ja laittaut ruokaa.
Ompelin lapsille 8 legginsit ja 5 T-paitaa, korjasin 3 takista vetoketjut (no joo, yksi oli taskun ketju), leivoin sämpylöitä ja omenapiirakkaa, tein kangastilauksen, päivitin instaa ja tietty siinä sivussa pyöritin 3-lapsisen perheen arkea. Ai että on raskasta olla lapsiperheen äitinä, kun isovanhemmat ei auta yhtään! *tirsk
Vierailija kirjoitti:
Olin konsertissa, nyt laitan ruokaa (ja odotan veden kiehumista), sitten vielä ajattelin leipoa. ^_^
Ihana , missä konsertissa olit ? Pääsisinpä itsekin
Tehnyt koiran kanssa neljän kilsan lenkin ja käynyt kaupoilla. Ja ostin facebookista yhden jutun ja hain sen. Illalla vielä tarkoitus mennä erääseen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana , missä konsertissa olit ? Pääsisinpä itsekin
Oopperan lämpiössä ilmaisessa konsertissa, tapahtumakalenterista löytyy. :)
Tein aamulla töitä ja äsken olin päikkäreillä.
Tein tänään viikkosiivouksen ja pihatöitä. Kävin kaupoilla ja ostin ruokatarpeiden lisäksi muun muassa villalankoja ja laitoin neuletyön alkuun. Leivoin myös sekä pullaa että muffinseja.
Olen ollut tänään töissä, käynyt kaupassa ja leiponut.
Tulin tänne vasta nyt illansuussa. Univelkoja maksellessa meni ensin yli puolenpäivän, sitten olen lueskellut uutisia ja kuunnellut musaa.
Kävin lenkillä, laitoin ruokaa, kävin ostamassa kummilapselle nimipäivälahjan, luin kirjaa.
Kävin kaupassa ja ajelin tietokonepelissä rekalla Bremenistä Bergeniin, peräkärryssä 16 tonnia porkkanaa paikalliselta maatilalta. Oli tarkoitus vielä jatkaa Osloon, mutta ei ollut mitään kiinnostavaa kuljetettavaa, niin tulin takaisin tänne vilkaiseen mikä on meininki. Seuraavaksi pitäisi vielä videokirjastoa järjestellä, jep, olen sinkku ja lisäksi tarkka siitä mikä kiinnostaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ja ajelin tietokonepelissä rekalla Bremenistä Bergeniin, peräkärryssä 16 tonnia porkkanaa paikalliselta maatilalta. Oli tarkoitus vielä jatkaa Osloon, mutta ei ollut mitään kiinnostavaa kuljetettavaa, niin tulin takaisin tänne vilkaiseen mikä on meininki. Seuraavaksi pitäisi vielä videokirjastoa järjestellä, jep, olen sinkku ja lisäksi tarkka siitä mikä kiinnostaa ja mikä ei.
Kuulostaapa tylsältä.
Aamulla heräsin fuckbuddyn vierestä, "aamutoimien" jälkeen kotiin, telkkaria ja kohta suihkuun kun kympillä baariin toisen fuckbuddyn kanssa 😁 aikoi ottaa hammasharjan mukaan niin tietää mitä yöllä tapahtuu ja ettei tarvitse yksin herätä huomennakaan
sukulaisvanhuksen viemistä sairaalaan.siskon kanssa kaupas ostoksilla ja sit päikkärit ja siivousta kotona. loppuillan ajattelin rentoutua vauva palstalla.
Olen tehnyt muutakin, mutta olen myös paljon kirjoitellut täällä :D