Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita yli 60-vuotiaita jotka ei oo perineet mitään?

Vierailija
08.10.2022 |

Miten on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin jo 29-vuotiaan jotain, kun isä kuoli. Sitten perin vähän lisää 49-vuotiaana, kun äiti kuoli.

Vierailija
2/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin jo 29-vuotiaan jotain, kun isä kuoli. Sitten perin vähän lisää 49-vuotiaana, kun äiti kuoli.

Ja kysyttiinkö sulta jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars-Johan Grönholm täällä, olen perinyt vanhoja postikortteja ja kirjekuoria. En siis yhtään mitään. Asun vuokralla vuodesta 2004 ja olen eläkkeellä.

Vierailija
4/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,eikä haittaa yhtään.

Vierailija
5/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyttiinkö sulta jotain?

Niin mä luulin, että voin vastata tähän.....

Vierailija
6/17 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt vain yli 60v?

Vierailija
7/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

8/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Paljon mukavampaa, että vanhempani ovat edelleen elossa kuin että olisin jo saanut perintöä.

Vierailija
9/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt vain yli 60v?

Onko kielletty aihe?

Vierailija
10/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isältäni en perinyt mitään.

Kuoli hesalaisessa yömajassa, eikä hänellä ollut muuta omaisuutta kuin päällään olevat ryysyt.

Myös äitini oli köyhä ja kuollessaan hänen vuokra-asunnossaan ei ollut mitään kovinkaan arvokasta.

Mietin jo peräkärryn vuokraamista ja asunnon tyhjentämistä kaatopaikalle, kunnes sain puhelun asunnon seuraavalta vuokralaiselta.

Oli entinen alkoholisti, etsimässä asuntoa hoitokodista pääsemisensä jälkeiseen aikaan ja hän suostui huolehtimaan mutsin asunnon irtaimistosta :-)

Sai valmiiksi kalustetun asunnon telkkareineen ja mikroineen ja kerroin, että jos haluja on, voi myydä kaiken ylimääräisen naisten vaatteet, koriste-esineet jne. kirpputorilla tai jossain nettipalstoilla.

Kävin kerran moikkaamassa tyyppiä uudessa asunnossaan ja hän vaikutti hyvin tyytyväiseltä "diiliimme".

Vierailija
11/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perinyt sillä vanhempani vielä elossa. Vaimoni puolestaan jo oman perintönsä saanut kun hänen isäkin kuoli viime vuonna ja äitinsä aiemmin. Sitähän ei toki kysytty. 

Vierailija
12/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaksi vuotta sitten (60-vuotiaana) perintöä äitini kuoltua 2302,43 euroa. Isäni on kuollut jo aikaisemmin, joten enempää perintöä ei ole tulossa.

Vierailija
13/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos peri tosi vähän? Maatila meni isoveljelle. Muut saivat vain lakiosan, eli osuuden pienestä metsäpalstasta. Kun se jaettiin 8 sisarukselle siitä tuli yhdelle muutama tuhat euroa, se oli vähemmän kuin kuukauden palkkani.

Vierailija
14/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhempieni kuolinpesä oli varaton. Olen kyllä vasta 40v, mutta perimistilanteeni ei tule muuttumaan iän myötä. Ellei joku yllättävä amerikanserkku ilmesty jostain.

Vierailija
15/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin kuolleet ja kummaltakaan ei mitään. Isä oli jättänyt kolme valokuvaa "perittäväksi". Annoin veljen ottaa ne. Joo ja ikää siis mulla 60 v. Jokaisen lantin olen lapsesta saakka itse joutunut hankkimaan. 

Vierailija
16/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö on ikävä tapa rikastua. Jos sitä nyt rikastumiseksi voi sanoa.

Vierailija
17/17 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin isältäni verenpainetaudin ja äiteeltä huonot unenlähjat. Ne tuli esille kun täytin 60v