Keisarilla on uudet vaatteet! Kanye West
https://www.is.fi/viihde/art-2000009121495.html
Kanye West täräytti muutaman "totuuden", ja nyt on koko Woke-maailma aivan suunniltaan ja sekaisin.
White lives Matter -t-paidastakin on somessa kuvia, mutta toimittaja ei sellaista jostain syystä löytänyt juttuunsa...
Kommentit (11)
Yksi väärä sana Kanyeltä eli Ye:ltä joka VALKOINEN, aiheutti öyhötystä ja yhteistyöfirmat lähti karkuun
https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2022/10/06/166507…
Mutta eikö valkoiset ihmiset tuo kuitenkin noille merkeille eniten rahaa? Miksi ne vihaavat nyt valkoista?
"Adidaksen lisäksi myös JP Morgan -pankki sekä vaateketju Gap sekä Balenciaga ovat ilmoittaneet, etteivät ne jatka räppärin kanssa liiketoimintaa.
Vaikka lopettamispäätös maksaa Adidakselle paljon, tulee päätös vielä kalliimmaksi räppäri, joka ei ole enää tervetullut miljardikerhoon.
Forbes-lehti on arvioinut, että yhteistyö Adidaksen kanssa on ollut Yelle arvoltaan 1,5 miljardia dollaria. Lehden mukaan räppärin nettovarallisuus on päätöksen myötä 400 miljoonaa." kertoi Iltalehti.
Mistä sais ostaa halvalla niitä myynnistä poisvedettyjä vaatteita?
Voi kun olisin amerikkalainen. Äänestäisin Kanyetä pressaksi. Jännä ukko.
Kanye on vastarannankiiski, mutta meidän valkoisten mielestä toi on sinänsä aika hupijuttu, täyttä komediaa että kun on tiennyt provosoivansa mustia öyhöttäjiä öyhöttämään entistä enemmän käyttämällä tuota! :D Mustat huutaa että kuvitteleeko Kanye olevansa valkoisempi kuin he, jne :D
https://i.pinimg.com/736x/f5/55/c4/f555c49185969ed0969447cbb8be4960.jpg
Jotkut oli pitäneet tuollaisia paitoja, vuosia sitten syystä että jos naisystävä on juonut baarissa liikaa niin naisia ei jätetä yksin mihinkään.
Tuostakin alkoi kamala haukkuminen että tuossa mollataan BLM:a!
Vaikka nuo oli jo ennen BLM:ää!!!
No mitä se nyt sanoi, kun monelle tuli pipimieli
Haltin tai Reiman mannekiiniksi vai oma Ädidäs neljällä raidalla.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se nyt sanoi, kun monelle tuli pipimieli
Ei se sanonu mitään, veti vaan WHITE LIVES MATTER puseron päälle ja katsoi että moniko loukkaantuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli sensuroinut tuosta paitakuvasta sanan white, koska se on kuulemma vihainen sana... Voi ttu mihin tää maailma on menossa?!?!
Valkoinen on vihainen sana?
Juuri äskettäin se kuvasti puhtautta ja uutta alkua. Myös neitseellisyyttä.
Nyt siitä on tehty vihasana??!?! Siis älytöntä ja miksi media lähtee mukaan tuohon vauhkoamiseen?! Kanyetakin ärsyttää tuo vauhkoaminen rotujen takia.
Kanye on monessa haastattelussa maaninen, siksi puhe on niin tajunnanvirtaista. Suuruusharhoja myös, hurahtanut pahasti uskontoon liittyviin asioihin ja esiintyy jonain suurena pelastajana. Ymmärrän miksi ne jutut uppoavat joihinkin, Kanye ei ole mikään paha ihminen ja sillä on välillä ihan hyviä pointteja. Mutta sekaisin on, ja pitää ex-vaimoaan edelleen omaisuutenaan. Sen puheet koskien Kim Kardashiania on aika pelottavan sekoja nykyään ("minä olen Kimin pappi, me emme eroa koskaan ja hän tietää sen, minä olen Robert Kardashian, minä olen Kimin pappi, Jumala blaablaablaa...")
Joku oli sensuroinut tuosta paitakuvasta sanan white, koska se on kuulemma vihainen sana... Voi ttu mihin tää maailma on menossa?!?!