kun menee ekaa kertaa hierontaan, nii kannattaako ottaa joku puoltuntinen vai koko tunti?
Kommentit (6)
Minä otin thaihieronnassa tunnin. Suihinotto ja yhdyntä 150, pyyti 50 lisäksi vielä tippiä, 200 kustanti kaikkiaan siis. Olisi pitänyt sillä kertaa ottaa vain puoli tuntia, kun oli niin tiukka ja hemaiseva että olin valmis jo siinä ajassa.
Otan aina 1,5h. Jos kunnolla jumissa, ei tunnissa saa mitään aikaan mut rahat menee.
Tunti on sellainen keskimääräinen sopiva aika.
Lyhyemmässä ajassa voi tulla kiire, eikä hieroja ehdi käymään ongelma-aluetta läpi hyvin.
Riippuu kuinka nopeasti tulet. Jos on niskat jumissa, niin veri ei kierrä kunnolla, eli varaa tunti.
No jos soittamalla varaat ajan, sanot sille et eka kerta, niska jumissa, mitä se suosittelee. Itse käyn todella harvoin hierojalla. Viime kerrasta useampi vuosi, varaan silloin aina kokovartalohieronnan. Kaikki hierojat tekee kokovartalohieronnankin erilailla, sit pitää vaan löytää hyvä hieroja. Viimeks ei edes hieronu koko vartaloa, yks jolla kävin 20 vuotta sitten ( asuin eri paikkakunnalla) hieroi myös kädet sormista/kämmenistä alkaen ja jalat varpaista, jalkapohjista lähtien. Se varpaista lähtien tuntu niin hyvälle, kun kuiten teen fyysistä työtä ja seison jaloilla koko työpäivän.
Puoli tuntia ei riitä. Niskajumit lähtevät yleensä yläselästä ja niska on viimeinen joka menee jumiin.