Vaihdevuosi-ikäiset, alatteko haisemaan hielle enemmän ja haiseeko
virtsa väkevämmälle? Onko nämä tyypillisiä vaihdevuosi oireita?
Kommentit (12)
Ajoittain hiki haisee todella pistävälle. Tähän ei ole auttanut sitten yhtään mikään. Jopa parin tunnin saunottelun ja uimisen ja kainaloiden kuorinnan ja deodorantin jälkeen haju oli sellainen kuin ei olisi viikkoon suihkussa käynyt.
Haisin vaihdevuosien ekoina vuosia pistävästi hielle, mutta nyt niiden jälkeen hikoilen paljon vähemmän. voin jopa vaihtaa antiperspirantin deodoranttiin, ja deo kestäisi vaikka pari päivää. haluan muuten joka aamu suihkuun.
En minä ole huomannut mitään eroa. Eikä kukaan sanonut mitään.
Ei kyllä äitinikään ole haissut.
Minäkin olen huomannut, että virtsa haisee väkevälle.
Kuuluuko esivaihdevuosiin myös kuukaudenkin kestävä jatkuva vähäinen verinen vuoto?
"oikeita" kuukautisia, jotka ennen olivat todella runsaat, ei ole ollut aikoihin.
Onko ihan normaalia, vai pitäisikö huolestua?
Kun iho ohenee iän myötä, kaikki hajut pinttyy helpommin kiinni. Nuorena ei ollut sitä ongelmaa, että hajuvesi haisee ihossa vielä monen päivän päästä.
Nykyään pitää harjata ihoa, että pysyy hajuttomana.
Ei minulla, tai en sitä haista. Ei ole läheisetkään huomauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko esivaihdevuosiin myös kuukaudenkin kestävä jatkuva vähäinen verinen vuoto?
"oikeita" kuukautisia, jotka ennen olivat todella runsaat, ei ole ollut aikoihin.
On normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan normaalia, vai pitäisikö huolestua?On normaalia.
Kiitos sinulle tiedosta. =)
Vierailija kirjoitti:
Ajoittain hiki haisee todella pistävälle. Tähän ei ole auttanut sitten yhtään mikään. Jopa parin tunnin saunottelun ja uimisen ja kainaloiden kuorinnan ja deodorantin jälkeen haju oli sellainen kuin ei olisi viikkoon suihkussa käynyt.
Sama. Olen pyyhkinyt kosteuspyyhkeillä kainaloita välillä.
Vierailija kirjoitti:
Välivuodot on yksi pre-menopaussin oire. Ihan normaalia, jos on vähäistä. Hormonit ei riitä normaaliin kiertoon. T. Sama oire, pian 50 v.
Se riippuu geeneistä, jotkut haisee.