Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ehjien vaatteiden laittamisesta pois?

Vierailija
08.10.2022 |

Olen siis teinistä asti ollut samoissa mitoissa ja edelleen kaappi on täynnä 2009-2015 ostettuja vaatteita. Haluaisin uudistaa kaappia nyt vihdoin, mutta eihän tuon aikakauden rytkyt tule ikinä kirpputorilla kaupaksi menemään. Olenko paha ihminen, jos heitän hyvässä kunnossa olevat vaatteet mäkeen ihan vain siitä syystä, että maku nyt vain on sattunut muuttumaan ajan saatossa? Säilyttämiseenkään ei ole oikein tiloja, mikäli aikoo uusia hankkia. Kellekään sukulaisellekaan ei kelpaa, kysytty on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jollekin kelpaa. Viet kierrätyskeskukseen.

Vierailija
2/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän koko ajan paljon vanhempiakin rytkyjä, 1900-luvulta monet.

Mutta jos sinulle on tosiaan käynyt niin onnekkaasti, että kaappisi on täynnä erinomaisessa kunnossa pysyviä vaatteita noilta vuosilta, niin älä nyt ainakaan roskiin heitä. Anna vaikka hyväntekeväisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tuolta ajalta vaikka kuinka paljon vaatteita eivätkä mitenkään näytä 'vanhentuneilta'.

Vierailija
4/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pihassa Molokki, on toiminut hyvin, ei ole valittanut.

Vierailija
5/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noille ottajia on kaikki eivät tykkää oversizemuodista ja vaatteet oli laadukkaampia 10v sitten.

Vierailija
6/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jollekin kelpaa. Viet kierrätyskeskukseen.

Samat sanat, varsinkin hyväkuntoisia voi muokata!

Vierailija
7/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka jotkut ovat noin kiintyneitä rytkyihinsä, että säilövät niitä kaapin perällä vuosikymmeniä. Mikäli eivät ole Dioria, Chanelia tms niin roskiin vaan. Sinne ne olisi pitänyt viedä jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
8/8 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kuinka jotkut ovat noin kiintyneitä rytkyihinsä, että säilövät niitä kaapin perällä vuosikymmeniä. Mikäli eivät ole Dioria, Chanelia tms niin roskiin vaan. Sinne ne olisi pitänyt viedä jo vuosikymmeniä sitten.

Toki jos vaatteita ei enää käytä niin kannattaa laittaa kierrätykseen, mutta itse en taas ymmärrä miksi hyvät vaatteet täytyy heittää pois kun eivät ole muotia. Kun ostaa klassisia vaatteita niin ei ole tuommoista ongelmaa ja toisaalta pidän myös  ihan sitä mitä tykkään välittämättä siitä mikä just sattuu sillä hetkellä olemaan muodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä