Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olen niin ylpeä susta, kun olet niin kaunis"

Vierailija
07.10.2022 |

Näin sanoi mun mies ihan yllättäen tänään, kun oltiin kahviossa.

Tuli hyvä mieli.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, kun mainitsit kulturellin 🤭

Vierailija
22/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselen omaa puolisoani, niin en vieläkään voi uskoa, että hän valitsi minut niiden lukuisten tarjokkaiden joukosta. Enkä itse ollut edes tarjokkaana vaan tutustuin työni puolesta. Vuosia on jo kulunut mutta elämä vain paranee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin ylpeä susta, kun olet niin kaunis?

Onpa omituinen kommentti. Tulee sellainen olo, että on vain esittelykappale. Olis vaan sanonut, että olet kaunis ja ylpeilly jollakin muulla asialla. Olen niin ylpeä susta, kun olet mukava ihmisille ja teet töitä, jotta pääsisit tavoitteisiisi. Olen niin ylpeä siitä, että juuri sinä olet lasteni äiti.

Minua ihmetyttää, miksi puhuja on ylpeä jonkun toisen ominaisuuksista? Ovatko ne hänen ansiotaan?

Vierailija
24/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että kehuu sua.

Kiitos. Jengi tekee parhaansa haukkuakseen mut ihan pataluhaksi. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Minusta on kiva, että näinkin vanha pariskunta vielä jaksaa kehua toinen toistaan ja vieläpä aidosti. Paljon näkee sitäkin, ettei ole näin pitkän avioliiton jälkeen toisilleen enää paljoakaan sanottavaa, ei varsinkaan tuollaisia kehuja.

Omat vanhemmat kyllä ovat samanlaisia, ikää yli 80 ja avioliittoa yli 50 vuotta takana. 

Vierailija
25/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi amerikkalaiselta. Kulutatteko paljon jenkkimediaa?

Ei yhtään, ollaan vanhempi, kulturelli pariskunta 50+

Muuten kiva aloitus, mutta kuka sanoo itsestään tai perheestään "kulturelli"? :-D

2/5

:)

Vähän sama kun kultakello: onko tuo aito vai kullitettu? :)

(oikeasti nauroin tuolle sanalle, kun eka kerran kuulin - kyllä puhujat käytti sitä sanaa tosissaan)

Vierailija
26/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useille miehille naisella on lähinnä välinearvo. Kaunis tyhjäpääkin nostaa statusta.

Niinhän se on naisillakin, jos on jo vähän ikää. Vaikka minkälaiset hulttiopummit pääsee siipeilemään, jos ulkonäkö osuu makuun. Turha sievistellä tätäkään.

Vierailija
27/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituinen kommentti. Tulee sellainen olo, että on vain esittelykappale. Olis vaan sanonut, että olet kaunis ja ylpeilly jollakin muulla asialla. Olen niin ylpeä susta, kun olet mukava ihmisille ja teet töitä, jotta pääsisit tavoitteisiisi. Olen niin ylpeä siitä, että juuri sinä olet lasteni äiti.

Minua ihmetyttää, miksi puhuja on ylpeä jonkun toisen ominaisuuksista? Ovatko ne hänen ansiotaan?

Juuri sen takia kirjoitin tuon tänne, että voitte miettiä miten mies ja nainen ajattelutavoissaan ehkä eroavat toisistaan.

Ja kyllä, se on hänen ansiotaan, jos olen kaunis.

Vierailija
28/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että kehuu sua.

Kiitos. Jengi tekee parhaansa haukkuakseen mut ihan pataluhaksi. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Minusta on kiva, että näinkin vanha pariskunta vielä jaksaa kehua toinen toistaan ja vieläpä aidosti. Paljon näkee sitäkin, ettei ole näin pitkän avioliiton jälkeen toisilleen enää paljoakaan sanottavaa, ei varsinkaan tuollaisia kehuja.

Omat vanhemmat kyllä ovat samanlaisia, ikää yli 80 ja avioliittoa yli 50 vuotta takana. 

Sinä vain kuulostat todella ärsyttävältä ja omahyväiseltä näin tekstin välityksellä. Voihan se olla, että luonnossa olet mukavampi tapaus. Tai sitten tosiaan selittäähän se, miksi mies ylpeilee juuri sillä kauneudella.

Vierailija
29/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan tajunnut. Olen niin ylpeä, koska _omistan_ (?) ja ulkoilutan näin kaunista ihmistä?

Vierailija
30/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano kerran mulle, että rakastaa mua, kun oon niin aito. Kuulemma ku pierasin ekan kerran sen kuullen, oli lopullisesti myyty :D

Vierailija
31/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä raakkujista, ap. Tiedän tasan tarkkaan mitä ajat takaa, sillä oma mieheni tekee joskus samaa. "Lumoutuu" edelleen kauneudestani, jota en edes itse enää näe. Ainakaan kritiikittömin silmin. Se tunne on ihana, kun toinen kehuu kauniiksi vielä lähes 30 vuoden yhdessäolon jälkeen. Sitä se rakkaus on.

N53

Vierailija
32/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kiva aloitus, mutta kuka sanoo itsestään tai perheestään "kulturelli"? :-D

2/5

(oikeasti nauroin tuolle sanalle, kun eka kerran kuulin - kyllä puhujat käytti sitä sanaa tosissaan)

Semmoista ihmistä ei ole, joka ei erottaisi sanojen kullattu ja kullitettu välistä eroa.

Jokatapauksessa aloitus on keksitty.

Vierailija
33/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/5

Semmoista ihmistä ei ole, joka ei erottaisi sanojen kullattu ja kullitettu välistä eroa.

Jokatapauksessa aloitus on keksitty.

Ja setämiehen laatima. Moi Marko!

Vierailija
34/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että kehuu sua.

Sinä vain kuulostat todella ärsyttävältä ja omahyväiseltä näin tekstin välityksellä. Voihan se olla, että luonnossa olet mukavampi tapaus. Tai sitten tosiaan selittäähän se, miksi mies ylpeilee juuri sillä kauneudella.

Aivan käsittämätöntä ilkeyttä täältä kyllä löytää. Minua hävettäisi, jos kirjoittelisin tällaisia kommentteja, mutta ilkeys ja tyhmyyshän ovat ehtymätön ja uusiutuva luonnonvara. Mitä enemmän niitä itsessään ruokkii, sitä enemmän noita rikkaruohoja kasvaa. Kirjoitatte siis omakuvanne aivan niin kuin minäkin.

Mutta eipä mulla tähän enää muuta, jatkakaa.

Vierailija
35/35 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä näistä raakkujista, ap. Tiedän tasan tarkkaan mitä ajat takaa, sillä oma mieheni tekee joskus samaa. "Lumoutuu" edelleen kauneudestani, jota en edes itse enää näe. Ainakaan kritiikittömin silmin. Se tunne on ihana, kun toinen kehuu kauniiksi vielä lähes 30 vuoden yhdessäolon jälkeen. Sitä se rakkaus on.

N53

Kiitos, ymmärrän kyllä, että tänne puretaan omaa pahaa oloa ja nautiskellaan ilkeyksistä, vaikka pienistäkin. Kuka mistäkin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi