"Olen niin ylpeä susta, kun olet niin kaunis"
Näin sanoi mun mies ihan yllättäen tänään, kun oltiin kahviossa.
Tuli hyvä mieli.
Kommentit (35)
Kiva, että tuntui hyvältä :) Puolisosi selvästi tuntee sinut.
On myös naisia, jotka kokevat enemmän tulevansa imarrelluksi, kun heidän älyään kehutaan, vaikka he kauniita olisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi amerikkalaiselta. Kulutatteko paljon jenkkimediaa?
Ei yhtään, ollaan vanhempi, kulturelli pariskunta 50+
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään ootte ollut pari?
Yli 30 vuotta.
Onhan se kiva jos kumpikin kunnioittaa sitä, että on kaunis ulkokuori, mutta mistä sit ollaan onnellisia kun se rapistuu? 😬
En itse ainakaan tiedä miten tuohon reagoisin.
Tuttu lause, käytän itsekin usein. Joutuu tosin n. 8v välein vaihtaa daamia kun alkaa rypistyä nainen. Mutta vaihtelu se on mikä virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että tuntui hyvältä :) Puolisosi selvästi tuntee sinut.
On myös naisia, jotka kokevat enemmän tulevansa imarrelluksi, kun heidän älyään kehutaan, vaikka he kauniita olisivatkin.
En oikeastaan koe tulleeni imarrelluksi. Se oli niin vilpitöntä: hän unohtui katsomaan minua ja sitten sanoi noin.
Mä olen niin ylpeä susta, kun olet niin kaunis?
Onpa omituinen kommentti. Tulee sellainen olo, että on vain esittelykappale. Olis vaan sanonut, että olet kaunis ja ylpeilly jollakin muulla asialla. Olen niin ylpeä susta, kun olet mukava ihmisille ja teet töitä, jotta pääsisit tavoitteisiisi. Olen niin ylpeä siitä, että juuri sinä olet lasteni äiti.
Useille miehille naisella on lähinnä välinearvo. Kaunis tyhjäpääkin nostaa statusta.
Sinua on mukava esineellistää ja talutella näytillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva jos kumpikin kunnioittaa sitä, että on kaunis ulkokuori, mutta mistä sit ollaan onnellisia kun se rapistuu? 😬
En itse ainakaan tiedä miten tuohon reagoisin.
Kyllähän tässä iässä jo ollaan rapistuneita. Mutta mies on aina pitänyt ulkonäöstäni todella paljon, tiedän sen.
Vierailija kirjoitti:
Useille miehille naisella on lähinnä välinearvo. Kaunis tyhjäpääkin nostaa statusta.
Siitä pitää lähteä, että tämä ei ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ainakaan tiedä miten tuohon reagoisin.Kyllähän tässä iässä jo ollaan rapistuneita. Mutta mies on aina pitänyt ulkonäöstäni todella paljon, tiedän sen.
Huomaa kyllä tästä sun humble brag -aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin ylpeä susta, kun olet niin kaunis?
Onpa omituinen kommentti. Tulee sellainen olo, että on vain esittelykappale. Olis vaan sanonut, että olet kaunis ja ylpeilly jollakin muulla asialla. Olen niin ylpeä susta, kun olet mukava ihmisille ja teet töitä, jotta pääsisit tavoitteisiisi. Olen niin ylpeä siitä, että juuri sinä olet lasteni äiti.
Ei se ihan tavanomainen formulointi kyllä ollut. Ja kyllä hän varmasti tarkoitti sitä, että minua hänen mielestään kelpaa esitellä. Subjektiivinen mielipide toki, mutta vilpitön.
Tuostako olisi pitänyt loukkaantua feministisesti :) Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kiva aloitus, mutta kuka sanoo itsestään tai perheestään "kulturelli"? :-D
2/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kiva aloitus, mutta kuka sanoo itsestään tai perheestään "kulturelli"? :-D
2/5
Kulttuuria ymmärtävä, sivistynyt nykyihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/5
Hyacinth Bucket -wannabe?