15v tuli kaljapäissään kotiin
Hyvä että tuli näinkin aikasin kotiin eikä jäänyt enemmän ottamaan mutta en ole ylpeä. Melko kännissä on.
Kommentit (41)
Olet varma että oli ottanut vaan kaljaa eikä esim viinaa?
Uskalsi sentään tulla kotiin. Siitä sun pitää sitä kehua.
Hyvä! Eipähän ainakaan tule kotona nyhjöttävää vässykkää, vaan omaa sosiaalisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Olet varma että oli ottanut vaan kaljaa eikä esim viinaa?
No en nyt varma mutta kaljan juomisen myönsi ja kaljalle myös haisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskalsi sentään tulla kotiin. Siitä sun pitää sitä kehua.
Niin. Onneksi tuo tietää että kotiin saa aina tulla. Ap
Hyvä,että tuli kotiin ja myönsi asian. Keskustelun paikka on sitten, kun on nukkunut päänsä selväksi.
Onpa siinä uutinen.🙄
15-vuotiaat nyt yleensä maistelee alkoholijuomia, mikäli et ole tiennyt.
Huomenna kun on pää selvinnyt niin kehu siitä että uskalsi tulla kotiin. Nuori juo jos haluaa juoda, pääasia että tulee kotiin, missä on turvallista nukkua päihtymys pois. Jos kaatokännissä niin lempeä keskustelu alkoholin vaaroista ja kohtuukäytöstä. Olen teininä ryypännyt ja paljon ja kelpo kansalainen minusta tuli. Kotiin en uskaltanut mennä joten pustoissa, rappukäytävissä jne tullut nukuttua ja huonosti olisi voinut käydä hypotermiasta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinä uutinen.🙄
15-vuotiaat nyt yleensä maistelee alkoholijuomia, mikäli et ole tiennyt.
Eikä maistele, koska alkoholijuomia ei saa juoda alle 18-vuotiaana.
Hyvä! Suomalaista kuttuuria kuuluukin edistää eikä paheksua.
Teitkö lasun vai annoitko remmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinä uutinen.🙄
15-vuotiaat nyt yleensä maistelee alkoholijuomia, mikäli et ole tiennyt.Eikä maistele, koska alkoholijuomia ei saa juoda alle 18-vuotiaana.
Käsittääkseni ehdotonta juomiskieltoa ei ole alle 18-vuotiaillekaan.
Varmaan on myös pilvessä, ja siittänyt jonkun beiben raskaaksi jossain pusikossa!
Vierailija kirjoitti:
Ap ootko kova pieremään ja kakkimaan?
Oon tosi kova pieremään. Pyllyni rutisee melkein koko ajan ja mun pierut haisee todella pahalle.
Ap
Hyvä että tuli kotiin. Olet sentään jossain onnistunut. Hänellä on turvallinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on myös pilvessä, ja siittänyt jonkun beiben raskaaksi jossain pusikossa!
Toivottavasti. Elämää kuuluu elää, ei siitä muuten mitään iloa ole.
Ap voisitko piereskellä mun naamaan ja suuhun? Haluaisin haistella ja maistella sun pieruja. Mitä pahempi haju sen parempi😋
Remmiä?