Missä iässä lakkasitte lähtemästä ulos pe-iltana?
Kommentit (44)
Tuossa pian 50 vuoden jälkeen on viikonloppumenot vähentyneet. Nyt on ikää m58v.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähtenyt minnekään ulos ryypiskelemään pe-iltaisin. Miksi pitäisi?
No näköjään poikkeuksiakin on, mutta kyllä tuollainen toiminta kuuluu normaalisti suominuoren elämään. Vanhemapana sitten kamppaillaan alkoholismin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Tämän takia naisilla ei ole mahkuja elämässä, elää nuoruuden säännöllisesti bilettämässä ja sitten itkee vanhempana kun ei löydy tasaista miestä suhteeseen joka olisi riittävän " j ä n n ä"
Säälittävää, sinä, et saanut ikinä naista ja nyt täällä kiukuttelet päivästä päivään milloin mistäkin.
Suunnilleen 20-21-vuotiaana ei enää huvittanut lähteä joka perjantai baanalle. Aloin myös seurustella vakavasti noihin aikoihin, sekin varmaan rauhoitti. Aloitin bilettämisen niin nuorena, että tuohon mennessä olin jo kyllästynyt siihen. Osa taas vasta aloitteli sitä elämää tuolloin korkeakouluun mennessä.
Biletys päättyi kun meni jalat alta yhden känni-illan päätteeksi ja silmälasit hävis samalla reissulla, olin 51 tai 52v. Nyt tuosta on vähän yli 10 v aikaa, ja olen naisihminen.
Erikoista, että niin moni käsittää ulos lähtemisen tarkoittavan ryyppäämistä. Itse käyn lähes joka perjantai-ilta jossain, esimerkiksi ravintolassa syömässä, elokuvissa, teatterissa tms. Joskus pubissakin. Yhdellä, en ryyppäämässä.
N45
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähtenyt minnekään ulos ryypiskelemään pe-iltaisin. Miksi pitäisi?
En todellakaan tarkoittanut ryypiskelyä vaan ravintolaillallista ystävien kanssa, teatteria, konserttia tms. Ap
En ole vielä lakannut. 1½ tunnin päästä lähden baanalle. Sitä ennen pienet etkot Teamsissa kavereiden kanssa, jotka on muualla.
M48
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että niin moni käsittää ulos lähtemisen tarkoittavan ryyppäämistä. Itse käyn lähes joka perjantai-ilta jossain, esimerkiksi ravintolassa syömässä, elokuvissa, teatterissa tms. Joskus pubissakin. Yhdellä, en ryyppäämässä.
N45
Onhan se aika vakiintunutta puhekieltä, että (viikonloppuna) ulosmeneminen on baariin menoa. Teatteri on teatteri, leffa on leffa ja syömään on syömään. Itekki kyllä puhun ulosmenenisestä laajemmalla aktiviteetti skaalalla.
Pari kertaa vuodessa tulee käytyä ja se on ihan sopivasti. Tykkään ennemmin kutsua ystäviä kylään ja kokkailla ja juoda siinä vähän viiniä ja parantaa maailmaa. Ilman taksijonoa pääsee sitten nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
N45
Joo, kyllä ne "yhdet" tiedetään.
Tuttuni tuli kotiin "yksiltä" tuhannen päissään ja horjahti rappukäytävän kaiteen yli. Siihen loppui "yksillä" käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tarkoittanut ryypiskelyä vaan ravintolaillallista ystävien kanssa, teatteria, konserttia tms. Ap
No miksi kukaan sellaista kokonaan lopettaisi??
Jaa-a? Nuorena perjantai-illat meni aika lailla seurakunnan nuortenilloissa tai leireillä, ja oli paras nuoruus ikinä. Opiskeluaikana yritin löytää sen riemun mikä kaikessa asiaan kuuluvassa hörhöilyssä oli, mutta en löytänyt. Eli en kunnolla koskaan aloittanutkaan, niin en ole myöskään lopettanut.Menen jos huvittaa, useimmiten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten et maininnut asiaa tarkemmin aloituksessasi?
En ole päässyt lähtemään niin paljon kuin olisin halunnut, nyt jo luovuttanut.
Siinä vaiheessa kun löysin puolison. Mikä muu syy on käydä baareissa kuin seuranhaku? (Alkoholistit tietysti erikseen, mutta käyvät baarissa myös muulloin eikä vain perjantaisin)
Vierailija kirjoitti:
N45
Kaikki ei asu isossa kaupungissa. Paikalliseen kapakkaan voi täällä mennä. Mikään ruokapaikka ei ole auki paitsi grilli. Voit mennä kuntosalille. Se sulkeutuu ennen puoltayötä. En tiedä selvisikö elokuvateatteri koronasta. Voit kävellä pimeässä. Se on täällä myös valittavana.
31 v sellainen säännöllinen. Nyt laatu korvaa määrä eli 1-2 kertaa vuodessa ja ikää 48.