Miten jaksatte töiden jälkeen tehdä mitään?
Nakotan vaan sohvalla. Entä jos olisi kumppani mitä pitäisi huomioida, kuin sitä jaksaisi?
Tai piristääkö se kun on seuraa?
Kommentit (25)
On niin mukava työ, että se enemmänkin antaa energiaa kuin vie sitä. Olen muutenkin aktiivinen ihminen, ja tykkään käydä ulkona. Liikuntaa, kulttuuritapahtumia, ulkona syömistä 3-4 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Riittäis ku ihminen olis ja tekis töitä vaikka neljänä päivänä viikossa, sais edes 3 päivää huilata ja tehdä muutaki ku töitä
Eikö tuo ole aika monella työpaikalla mahdollinen järjestely? Palkka tietty pienenee, mutta se on sen arvoista.
Käyn urheilemassa pari kertaa viikossa töiden jälkeen. Joku ilta viikosta sohvalla makoilua, mutta se ei ole välttämättä paras tapa palautua
Lähden suoraan töistä, muuten en jaksaisi. Sovin treffit, niin on pakko mennä. Jälkikäteen olen rentoutunut ja iloinen.
Pakko jaksaa kun olen yksinhuoltaja. Kun ei edes pysähdy sohvalle töistä tultua niin jaksaa.
Ja saa samalla hyvää hyötyliikuntaa ja pysyy hoikkana ja virkeänä. Illalla kyllä kaadun sänkyyn suht aikaisin ja nukahdan heti.