Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte töiden jälkeen tehdä mitään?

Vierailija
07.10.2022 |

Nakotan vaan sohvalla. Entä jos olisi kumppani mitä pitäisi huomioida, kuin sitä jaksaisi?
Tai piristääkö se kun on seuraa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jaksaa kun olen yksinhuoltaja. Kun ei edes pysähdy sohvalle töistä tultua niin jaksaa.

Ja saa samalla hyvää hyötyliikuntaa ja pysyy hoikkana ja virkeänä. Illalla kyllä kaadun sänkyyn suht aikaisin ja nukahdan heti.

Vierailija
22/25 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mukava työ, että se enemmänkin antaa energiaa kuin vie sitä. Olen muutenkin aktiivinen ihminen, ja tykkään käydä ulkona. Liikuntaa, kulttuuritapahtumia, ulkona syömistä 3-4 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäis ku ihminen olis ja tekis töitä vaikka neljänä päivänä viikossa, sais edes 3 päivää huilata ja tehdä muutaki ku töitä

Eikö tuo ole aika monella työpaikalla mahdollinen järjestely? Palkka tietty pienenee, mutta se on sen arvoista.

Vierailija
24/25 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn urheilemassa pari kertaa viikossa töiden jälkeen. Joku ilta viikosta sohvalla makoilua, mutta se ei ole välttämättä paras tapa palautua

Vierailija
25/25 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden suoraan töistä, muuten en jaksaisi. Sovin treffit, niin on pakko mennä. Jälkikäteen olen rentoutunut ja iloinen.