Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syke kausi 13

Vierailija
07.10.2022 |

Sykkeen 13. kausi alkaa 25.11. Ruutu+-palvelussa. Keskustellaan täällä kaudesta!

Linkki Nelosen tiedotteeseen: https://www.nelonen.fi/uutiset/sykkeen-13-kausi-alkaa-ruudussa-25-marra…
Traileri: https://www.ruutu.fi/video/4210063

Kommentit (348)

Vierailija
241/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas yhtään jaksais katsoa tuota Sonjan ja Jessen uusperhekuviota. Tylsää ja mitäänsanomatonta.

Samaa mieltä, onneks näissä tän viikon jaksoissa on keskitytty vaan polin tapahtumiin.

Olin tämän viikon jaksoissa myös polin ulkopuolisia tapahtumia mm. Ainon ja Kaiuksen treffit.

Vierailija
242/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että Iiris on ollut tähän mennessä positiivinen yllätys.

Hymyilee, halailee kollegoitaan mutta pitänyt sen puolen itsessään mistä minä ja monet muut tykkäävät; puolustaa potilaita vaikka siinä olis itse Niinistö latomassa törkeyksiä potilaalle.

Ei tietoakaan "miehet on just tollasii mulkkuja!!!11"-norsuntatti otsassa-Iiriksestä :D

Lihansyöjäbakteeri-case olisi ollut parempi jos potilaana olisi ollut joku tavallinen kaduntallaaja eikä joku polin sisältä.

Laurin&Johannan kuvioon olisi saatu ongelmia tavanomaisemmista lähtökohdista.

Laurin ex olisi voinut ilmestyä polille ihan muista syistä jolloin olisi käynyt ilmi ettei Lauri ole kertonut Johannasta exälleen.

Jesse&Sonja ei kiinnostele, mut heidän kohtauksensa ovat olleet siedettäviä viimeaikoina. Ehkäpä heidät voisi vihdoin jättää taka-alalle kun ovat nyt suhteellisen onnellisesti yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näkyny Kuustosia Emman voittajissa, ei edes ehdokkaissa. Eikä onneksi Veitolaakaan.

Näyttelijät harvemmin pääsevät ehdolle Emmoihin.

Vierailija
244/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näkyny Kuustosia Emman voittajissa, ei edes ehdokkaissa. Eikä onneksi Veitolaakaan.

Näyttelijät harvemmin pääsevät ehdolle Emmoihin.

Totta :Dd tää oli hyvä

Vierailija
245/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että Iiris on ollut tähän mennessä positiivinen yllätys.

Hymyilee, halailee kollegoitaan mutta pitänyt sen puolen itsessään mistä minä ja monet muut tykkäävät; puolustaa potilaita vaikka siinä olis itse Niinistö latomassa törkeyksiä potilaalle.

Ei tietoakaan "miehet on just tollasii mulkkuja!!!11"-norsuntatti otsassa-Iiriksestä :D

Lihansyöjäbakteeri-case olisi ollut parempi jos potilaana olisi ollut joku tavallinen kaduntallaaja eikä joku polin sisältä.

Laurin&Johannan kuvioon olisi saatu ongelmia tavanomaisemmista lähtökohdista.

Laurin ex olisi voinut ilmestyä polille ihan muista syistä jolloin olisi käynyt ilmi ettei Lauri ole kertonut Johannasta exälleen.

Jesse&Sonja ei kiinnostele, mut heidän kohtauksensa ovat olleet siedettäviä viimeaikoina. Ehkäpä heidät voisi vihdoin jättää taka-alalle kun ovat nyt suhteellisen onnellisesti yhdessä.

Oon kyllä ihan samaa mieltä näistä kaikista! Etenkin toi Sonja&Jesse juttu ja tää Iiris case. On ollut erittäin positiivinen yllätys Iiriksen paluu, vaikka odotinkin sitä todella innolla. Ihanaa saada vähän vaihtelua pitkästä aikaa ja vanhoja polilaisia takas!

Vierailija
246/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsää toi Iiriksen paluu. Mun mielestä se ei tuo mitään lisäarvoa sarjaan. Yks kivinaama. Eikä tää oo siis henk. kohtasta Iinaa kohtaan, rooli vasn ihan turha.

Vierailija
247/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Ruutu vois jossain jaksossa näkyä alasti. Näkys peppu ja edestäkin päin. Samoin rinnat.

Vierailija
248/348 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän tässä pohjustetaan Valkjärvelle jotain "pelkkää" unettomuutta vakavampaa diagnoosia. Jotain mikä lyö roolihahmon tosissaan polvilleen, jossa tulevaisuudennäkymä on ajautua täysin petipotilaaksi ja toisten armoille. MS-tauti, syöpä tmv. mikä voisi olla Jarin kaltaisen tyypin pahin painajainen.

Vierailija
249/348 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Max on hävinnyt? Vauvastakaan ei puhuta enää ollenkaan.

Vierailija
250/348 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tylsää toi Iiriksen paluu. Mun mielestä se ei tuo mitään lisäarvoa sarjaan. Yks kivinaama. Eikä tää oo siis henk. kohtasta Iinaa kohtaan, rooli vasn ihan turha.

Kivinaama on hyvin kuvaava ilmaisu.

Vierailija
251/348 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas yhtään jaksais katsoa tuota Sonjan ja Jessen uusperhekuviota. Tylsää ja mitäänsanomatonta.

Samaa mieltä, onneks näissä tän viikon jaksoissa on keskitytty vaan polin tapahtumiin.

Olin tämän viikon jaksoissa myös polin ulkopuolisia tapahtumia mm. Ainon ja Kaiuksen treffit.

Ainon ja Kaiuksen juttu on mielenkiintoisempi kuin Sonjan ja Jessen lastenhoito-Excel-taulukot.

Vierailija
252/348 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Max on hävinnyt? Vauvastakaan ei puhuta enää ollenkaan.

Jannicasta ja Maxista oli tosi paljon edellisillä parilla kaudella, joten nyt ihan luonnollista, että ruutuaikaa tulee myös muille. Tällä hetkellä heillä on aika rauhallinen vaihe, jossa hoitavat lasta vuorotellen. Jaksoja on kuitenkin rajallisesti ja hahmoja useita, joten ei voi koko ajan panostaa samoihin hahmoihin. Varmaan jossain vaiheessa Jannica ja Max saavat lisää ruutuaikaa.

Vierailija
253/348 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän tässä pohjustetaan Valkjärvelle jotain "pelkkää" unettomuutta vakavampaa diagnoosia. Jotain mikä lyö roolihahmon tosissaan polvilleen, jossa tulevaisuudennäkymä on ajautua täysin petipotilaaksi ja toisten armoille. MS-tauti, syöpä tmv. mikä voisi olla Jarin kaltaisen tyypin pahin painajainen.

Sama on tullut mieleen. Olisikohan tässä kuitenkin kyse jostain vielä vakavammasta kuin unettomuuden ja liiallisen työn tekemisen aiheuttama uupuminen.

Samoin tuli mieleen, kun jaksokuvauksissa mainitaan Eetu ja perhehaaveet, että olisikohan Eetu tuon nuoren naisen lapsen isä?

Vierailija
254/348 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama on tullut mieleen. Olisikohan tässä kuitenkin kyse jostain vielä vakavammasta kuin unettomuuden ja liiallisen työn tekemisen aiheuttama uupuminen.

Samoin tuli mieleen, kun jaksokuvauksissa mainitaan Eetu ja perhehaaveet, että olisikohan Eetu tuon nuoren naisen lapsen isä?

Totta, vois muuten hyvin olla. Tän kauden kuvauksessa luki vielä Iiriksen kohdalla että hänen pikkuveljensä Eetu laittaa Iiriksen pohtimaan äitiyttä ja oikeutta perheeseen.

Vierailija
255/348 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vain johannan ja maxin suhdetta... voisiko olla että jos johannan ja laurin välille tulee jotain ikävää ja traagista niin max huomaisi johannan olevan suruullinen ja he lähenevät uudestaan :D en kyllä usko että näin tapahtuu mutta mikään ei ole mahdotonta :DD

Vierailija
256/348 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten vain johannan ja maxin suhdetta... voisiko olla että jos johannan ja laurin välille tulee jotain ikävää ja traagista niin max huomaisi johannan olevan suruullinen ja he lähenevät uudestaan :D en kyllä usko että näin tapahtuu mutta mikään ei ole mahdotonta :DD

Luulen tavahtuvat lopulta jotenkin näin tai että ainakin tavalla tai toiselle he alkavat taas lähentyä ja huomaavat olevat toisillenne juuri ne oikeat. Tätä oikeastaan toivonkin, koska Lauri ei ainakaan anna Johannalle yhtään mitään elämään.

Vierailija
257/348 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxin näyttelijä Antti Luusuaniemi oli joskus kesällä 2021 jossain näyttelijätapahtumassa ja siellä kun tuli hänen roolinsa Syke-sarjassa puheeksi, niin lipsautti jotain, että nyt kun Maxilla on lapsia niin on kiireistä ym. En tiedä oliko tuo lapsia vaan vahingossa monikossa vai saako sarjassa kenties toisenkin lapsen, vai tuleeko uusperhettä esim. Johannan tai miksei Iiriksen kanssa, olihan heillä se yhden yön juttu joskus alkukausilla.

Vierailija
258/348 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen tavahtuvat lopulta jotenkin näin tai että ainakin tavalla tai toiselle he alkavat taas lähentyä ja huomaavat olevat toisillenne juuri ne oikeat. Tätä oikeastaan toivonkin, koska Lauri ei ainakaan anna Johannalle yhtään mitään elämään.

Ei enää tätä! Eikö Johannan ja Maxin voisi vaan antaa jatkaa elämiään eteenpäin. Ihan todella todella puuduttavaa edes ajatella, että taaaaas joutuisi katsomaan miten yrittävät miljoonatta kertaa saada suhteensa toimimaan. Kun ei toimi niin ei toimi.

Vierailija
259/348 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tätä mieltä? Mitä uutta "tavanomainen potilas" olisi keissiin tuonut?

Vierailija
260/348 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan olla niin, että Elli-Sofia on Elsi? Jaksokuvauksen mukaan Aino menee mukaan Elsille tärkeään tapaamiseen ja Kaius on tapaamassa tytärtään. Olisi jo aikamoinen juonenkäänne.