Miten tunnistaa Tinderissä akateemiset miehet, harva asiaa profiilissaan kertoo
Ymmärrän ettei lääkärit, juristit jne halua mainostaa ammattia gold diggeiden takia.
Mutta jos olen itsekin lääkäri/juristi/tms ja etsin saman koulutustason kumppania.
Kommentit (7)
Etsit siis statusta etkä rakkautta.
Kysy kun saat osuman.
Vierailija kirjoitti:
Kysy kun saat osuman.
Etsin miestä joka arvostaa samoja asioita kuin itsekin ja jolla on samoja ominaisuuksia kuin itsellänikin. Statuksella tai tuloilla ei ole väliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy kun saat osuman.
Etsin miestä joka arvostaa samoja asioita kuin itsekin ja jolla on samoja ominaisuuksia kuin itsellänikin. Statuksella tai tuloilla ei ole väliä.
Ap
No etsi sitten sellaista! Äläkä höpötä akateemisuudesta. Itse olen vain ylioppilas ja mieheni akateeminen, ja olemme ihan samalla tasolla. Yksi yhdistävä piirre onkin se, että emme ole ennakkoluuloisia.
Jos kertoo harrastavansa triatlonia akateemisuus on lähes varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy kun saat osuman.
ApNo etsi sitten sellaista! Äläkä höpötä akateemisuudesta. Itse olen vain ylioppilas ja mieheni akateeminen, ja olemme ihan samalla tasolla. Yksi yhdistävä piirre onkin se, että emme ole ennakkoluuloisia.
Miksi sulle ei kelvannut amis?
Mä en tajua miten vähemmän koulutettujen on niin vaikea ymmärtää miksi korkeasti koulutettu nainen haluaa korkeakoulutetun miehen. Se nyt vaan on niin että lika barn leka bäst. Ei tarvitse olla tismalleen sama 'status' tai palkka mutta sekin kyllä auttaa. Olen itse seurustellut kahden vain peruskoulun läpi rämpineen miehen kanssa. Ihan mukavia molemmat mutta haasteita tuli mm. ulkona syömisessä (josta itse pidän mutta toiselle se tarkoitti korkeintaan buffettia kiinalaisessa), matkustamisessa (en osaa englantia, en halua matkustaa), keskusteluissa (piti yrittää päteä milloin milläkin koska huono itsetunto).
Yleensä sillä on profiilikuvassa Karjala-lippis päässään ja tekstinä: "moi olen vapaa sinkku mies ja etsin nais seuraa".