Nukutko eri huoneessa kuin puolisosi?
Harkitsen meille omia huoneita. Olen itse herkkäuninen. Miehellä uniapnea. Hänen nukkumisensa äänekästä laitteen kanssakin. Lapset muuttaneet pois, joten molemmille olis oma huone. Kenellä samanlainen ratkaisu? Kun olen asiasta puhunut ystäville niin vieroksuvat ajatusta. Eihän tämä one seksielämän loppu emmekä ole avioeron partaalla. Pitäisi vaan taata molemmille nukkumarauha.
Kommentit (37)
Liki 10 vuotta nukuttu pääsääntöisesti eri osoitteissa, mutta kyllä saman katon alla vierekkäinkin aina silloin tällöin. Koskaan ei ole riitoja, mistään, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun eri osoitteessa. Nukkunut jo 15 vuotta.
Täällä myös pari jolla on niin erilaiset rytmit, että ollaan asuttu yli 20 vuotta eri osoitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin nukun, sitä piereskelevää emakkoa ei voi viereensä ottaa.
Miksi asut sellaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun eri osoitteessa. Nukkunut jo 15 vuotta.
Täällä myös pari jolla on niin erilaiset rytmit, että ollaan asuttu yli 20 vuotta eri osoitteissa.
Me ollaan oltu yhdessä jo 34 vuotta. 5-kymppisinä tuli kriisinpoikanen ja muutettiin erilleen. Sitten huomattiin, että se olikin hyvä ratkaisu ja ollaan nykyään parhaat ystävät. Vasta tulin papan luota yökylästä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin nukun, sitä piereskelevää emakkoa ei voi viereensä ottaa.
Miksi asut sellaisen kanssa?
Sitä minäkin ihmettelen. Peiliin katsomisen paikka, jos on valinnut kumppanikseen piereskelevän emakon. Oma syy.
Kyllä.
Koska silloin kun häntä pannaan, on hänellä tapana huutaa ja ulvoa
"Aiaiaiai aa aa aa anna lisää anna lisää älä lopeta uuuuu uuuuu kovempaa aa aa aa!" Jnejne.
Itse pyhitän illat ja yöt nukkumiselle, siksi nukun toisessa päässä taloa. Aamuisin herätys klo 5.
Eri huoneet. Mä olen illanvirkku ja haluan herätä omaan tahtiin.
Mies lähtee töihin aamulla, en halua aina herätä klo 6.30.
Niin...koira nukkuu mielellään miehen kanssa😁
Ei haittaa.
Onko tämä taas uusi palstatrolli, kun aloitus pitää tehdä uudelleen joka viikko?
Kuinka ystävillesi puhut teidän yksityis asioista ja mitä ne niille ystäville kuuluu. Olet täysi typerys.
Tiedän monia joilla on tullut ero uni vaikeuksien takia ikääntyessä kun ei ole ollut tilaa laittaa sänkyjä eri huoneisiin.
Tai sitten voisit pakkottaa miehe laihikselle!
Nukumme, minä kuorsaan ja pyörin unissani niin paljon että mieheni ei saa kunnolla nukuttua jos nukumme samassa sängyssä, joten nukun nyt jo kotoa poismuuttaneen poikamme huoneessa.
Akka kuorsaa, joten nukutaan erillään.
Tämän takia ei kannata ryhtyä parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on kavereita.
Juu on eri huoneet. Mä olen maailman herkkäunisin ja nukun yössä ehkä 5h, mies melkein tuplamäärän.
Jos ois yhteinen huone, kumpikin valvois/häiriintyisi, ei hyvä.
Minä pyörin ja ramppaan vessassa vaihdevuosien tullessa ja nukkuisimme tosi huonosti samassa sängyssä häiriintyneen unen takia ja mieheni kuorsaa niin etten pystynyt nukkumaan ollenkaan siinä metelissä.
Meillä kummallakin meni hermot niin kireiksi niin että tein päätöksen että nukutaan eri huoneissa ja se oli suhteen pelastus. Se on vaarallistakin vaeltaa huonosti nukkuneena ja uni velkaisena.
Muille ihmisille ei kannata kertoa yksityis asioistaistaan ja mitä ne niille kuuluu.
Tuntuisi loukkaavalta jos puolisollani olisi tarve toitottaa järjestelyistämme sellaisille joillekka se ei kuulu mitenkään.
Joskus oli elämässä vaihe, kun todellakin kaipasin erillisiä sänkyjä tai omaa huonetta molemmille, niin kuin Suomi-filmeissä. Mutta kyllä noin niin kuin normaalisti olen tuplapeiton kannalla eli samaan sänkyyn ja saman peiton alle kuuluisi minun mielestä puolison kanssa ehdottomasti sopia. Vaikka oma viehätyksensä siinäkin ehkä olisi, jos hiippailisi aina sen toisen huoneeseen, kun siltä tuntuu.
Olen kyllä ollut leski jo vuosia. On se mukavaa sekin, että saa itselleen aina koko vuoteen. Ja jos kaipaan petiseuraa, laitan tyynyn selkään tai kylkeen kiinni. Tyyny tuo sen tunteen kuin joku makaisi vieressä. Nykyäänhän näitä "petikaverityynyjä" saisi ihan erikseenkin, vartalotyynyn ja poikaystävätyynyn nimellä. Enpä kehtaisi käydä ostamassa.