Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa koskettelua - itse haluan syvää yhdyntää

N41
07.10.2022 |

Onko muilla tilannetta, että halut eivät tässä suhteessa oikein kohtaa? Itse kaipaisin yhdyntää, mutta mieheni pitää enemmän nuolemisesta ja koskettelusta. Sisään hän kyllä tulee, mutta se ei ole hänelle se juttu. Muilla kokemuksia tästä? N41

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on

Minun kanssani miehesi on ihan toisenlainen

ei koskettele

haluaa vain yhdyntää - kuin olisin vain esine

ja kyllähän se saa mut aivan kosteaksi

N24

Vierailija
2/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat alkaaneet yhä enenevissä määrin kärsiä siitä ettei mies halua panna. Kun tarpeeksi kauan jaksatte parjata sitä panemista, niin ehkä kukaan mies ei halua panna enää, vaan vaatii suuseksiä, käsihoitoja ja leluja. Sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat alkaaneet yhä enenevissä määrin kärsiä siitä ettei mies halua panna. Kun tarpeeksi kauan jaksatte parjata sitä panemista, niin ehkä kukaan mies ei halua panna enää, vaan vaatii suuseksiä, käsihoitoja ja leluja. Sitä saa mitä tilaa.

Muuten oikein oivallinen teksti, mutta haluaisin korjata/tuoda uutta kulmaa sen verran, että kyllä miehet panee. Edelleen on niitä naisia, jotka haluavat tulla naiduksi ja ns saada miestä oikein kunnolla. Usein ne löytyvät kyllä muualta kuin nalkutuksenkaikuisesta aviomakuuhuoneesta. Siellä kotona sitten paijaillaan ja ollaan mieliksi ettei vaan tule rouvalle joku kumma alistumiskammo siitä että olisikin muka nainen ja mies sängyssä. Itse olen kyllä löytänyt sitä itseään haluavaa naisseuraa muualta silloin tällöin ja mikäs siinä. Ei kai haittaa omaakaan rouvaa, kun ei tarvitse sitä 'jyystämistä tai panemista' kanssani sietää. 

Vierailija
4/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haluavat vain panna. Ei muuta.

Onneksi mun salarakas haluaa lääkärileikkejä kanssani. "Paneutuu" innolla alakertaani, ja minä nautin. Voin silloin pitää vaikka käsikivaa tai munaa suukassani.

Molemmat nauttii.

Vierailija
5/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on ollut aina sellainen, että ei paljoa lämmittelyä. Nuoleminen tai sormetelut eivät käy laisinkaan.

Tällä on menty ja vaimo on tyydytetty aina, saa siis orkkuja tosi nopeasti.

Itse kaipaisin kyllä muutakin, siksi käyn vieraissa hakemassa hellyyttä, lämpöä ja aistillista hidasta nautintoa...

Eipä ole keltään pois, jos ei mietitä moraalista puolta...

Vierailija
6/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi tehdä molempia.

Itse tykkään jopa tuntien silittelystä mutta jotain jää puuttumaan jos ei lopussa panna.

Vierailija
7/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vähän kuin ap:n mies. Vaimolle yhdyntä on se juttu, ja minä tykkään antaa suuseksiä, hieroa, kosketella ja katsella häntä ja hänen pilluaan orgasmia sykkimässä. Omalla kohdallani tykkään myös tuntemuksien tunnustelusta, viivyttelystä ja nautiskelusta, sillä matka orgasmiin on mulle melkeinpä nautinnollisempi kuin se nopea purkaus, jonka jälkeen kaikki on jo ohi.

Onnekseni vaimo silti ymmärtää, että hänellekin se yhdyntä tuntuu parhaalta vasta kunnollisen lämmittelyn jälkeen, joten saan aina edes sen yhden orgasmin hänelle antaa ennen kuin alamme panna. Ja ainahan me alamme, koska totta kai haluan hänelle tehdä hyvää sillä tavalla kuin se hänelle on parasta. Itseäni tyydyttäessäni taas useasti jätän orgasmin ottamattakin, koska pelkkä koskettelukin on niin mukavaa, ja orgasmiin asti mennessä pystyn tekemään sen juuri niin hitaasti ja viivyttäen kuin se minulle on parasta.

En toki yhdyntääkään väheksy, se on toisenlainen, intensiivisempi ja nopeampi tapa saada nautintoa, joka on vähän erilaista kuin tuo hipsuttelu. Tärkeimpänä siinä tietysti on se toisen läheisyys ja hänen nautintonsa aistiminen, jota yksin ei saa. Mutta molempi parempi, tykkään minä sekä suklaasta että salmiakista, enkä käytä aikaani sen miettimiseen, että kumpiko nyt on absoluuttisesti parempaa. Fiiliksen mukaan, kun karkkipäivä koittaa.

Vierailija
8/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen saa siitä panemisesta,,,ei mitään!! Miehen tekemä aloitus.

Vierailija
9/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja trollin tekemä vastaus.

10/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on katkera siitä kun ei itse saa orgasmia yhdynnässä ja oloaan parantaakseen uskottelee itselleen ja julistaa ettei muutkaan saa.

Vierailija
11/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on katkera siitä kun ei itse saa orgasmia yhdynnässä ja oloaan parantaakseen uskottelee itselleen ja julistaa ettei muutkaan saa.

En usko että tuo oli se kyseinen nainen. Joku random-trolli yritti matkia hänen tyyliään ja saada hässäkkää aikaiseksi.

Vierailija
12/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, uskokaa miehet edes tutkimuksiin. Harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä. Ettekä te kukaan tiedä kenenkään yksittäisen naisen orgasmeist, tai tavoista miten saavat.

Ja naisella on monta tapaa saada orgasmi.

Vierailija
13/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, uskokaa miehet edes tutkimuksiin. Harva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä. Ettekä te kukaan tiedä kenenkään yksittäisen naisen orgasmeist, tai tavoista miten saavat.

Voi olla, mutta siitähän tässä(kään) ketjussa ei ollut puhe. Oliko sinulla kokemuksia tai näkemyksiä miehestä, joka haluaa hyväilyjä kun nainen haluaa yhdyntää?

Vierailija
14/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta siitähän tässä(kään) ketjussa ei ollut puhe. Oliko sinulla kokemuksia tai näkemyksiä miehestä, joka haluaa hyväilyjä kun nainen haluaa yhdyntää?

Ei niin, mutta tässä(kin) eräs mies tietää paremmin jonkun tai joidenkin naisten tavat saada tai ei saada, ja vielä väittää kateelliseksi, täysin  tuntematonta siis.

Eikö se nyt ole jo  aika paksua. Tähän tässä vastattu.

Vierailija
15/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, mutta tässä(kin) eräs mies tietää paremmin jonkun tai joidenkin naisten tavat saada tai ei saada, ja vielä väittää kateelliseksi, täysin  tuntematonta siis.

Melkosen typeriä miehiä jotkut. Tällaiset miehet luulevat itsestään liikoja, ja eivät pysty hyväksymään naisten mielipiteitä.

Vierailija
16/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkosen typeriä miehiä jotkut. Tällaiset miehet luulevat itsestään liikoja, ja eivät pysty hyväksymään naisten mielipiteitä.

Oliko itse asiaan kommenttia? Vai oliko tuo siis kommenttisi miehille jotka haluavat hellittelyä ja koskettelua, kun nainen haluaa yhdyntää?

Vierailija
17/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vähän kuin ap:n mies. Vaimolle yhdyntä on se juttu, ja minä tykkään antaa suuseksiä, hieroa, kosketella ja katsella häntä ja hänen pilluaan orgasmia sykkimässä. Omalla kohdallani tykkään myös tuntemuksien tunnustelusta, viivyttelystä ja nautiskelusta, sillä matka orgasmiin on mulle melkeinpä nautinnollisempi kuin se nopea purkaus, jonka jälkeen kaikki on jo ohi.

Onnekseni vaimo silti ymmärtää, että hänellekin se yhdyntä tuntuu parhaalta vasta kunnollisen lämmittelyn jälkeen, joten saan aina edes sen yhden orgasmin hänelle antaa ennen kuin alamme panna. Ja ainahan me alamme, koska totta kai haluan hänelle tehdä hyvää sillä tavalla kuin se hänelle on parasta. Itseäni tyydyttäessäni taas useasti jätän orgasmin ottamattakin, koska pelkkä koskettelukin on niin mukavaa, ja orgasmiin asti mennessä pystyn tekemään sen juuri niin hitaasti ja viivyttäen kuin se minulle on parasta.

En toki yhdyntääkään väheksy, se on toisenlainen, intensiivisempi ja nopeampi tapa saada nautintoa, joka on vähän erilaista kuin tuo hipsuttelu. Tärkeimpänä siinä tietysti on se toisen läheisyys ja hänen nautintonsa aistiminen, jota yksin ei saa. Mutta molempi parempi, tykkään minä sekä suklaasta että salmiakista, enkä käytä aikaani sen miettimiseen, että kumpiko nyt on absoluuttisesti parempaa. Fiiliksen mukaan, kun karkkipäivä koittaa.

Meillä aika sama. Vaimolle kelpaisi vain paneminen ilman kummempia lämmittelyjä. Hän saa aika helposti orgasmin panemalla.

Vierailija
18/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko itse asiaan kommenttia? Vai oliko tuo siis kommenttisi miehille jotka haluavat hellittelyä ja koskettelua, kun nainen haluaa yhdyntää?

Turhaa viisastelua jälleen. Jos nainen tai mies haluaa mitä haluaa, saa haluta ja saada. MInulla ja muillakin naisilla siihen oikeus ilman typeriäja loukkaavia kommentteja. Ja vastaan taas tälle typerälle miehelle, joka itse otti esiin täysin otsikkoon kuulumattoman asian.

Vierailija
19/19 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kanssa aika sama, että tie huipulle on melkein nautinnollisempi kuin tippuminen kuilun reunalta orgasmin jälkeen. Vaimoa ei taas juurikaan esileikit kiinnosta, ainakaan antavana osapuolena, joskus hänelle saa jotain pari minuuttia tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän