Nyt puhuu 18 pakettia Juhla Mokkaa ostanut Marianne: Varmistin vielä myyjältä..
Kun olin saanut paketit kärryyni, varmistin vielä myyjältä että tosiaan ei ollut mitään rajoitusta tässä tarjouksessa, Marianne kertoo.
Marianne toteaa, että ainoastaan neljä kahvipakettia tuli hänen omaan käyttöönsä.
Marianne oli menossa muutenkin Myllyn tarjousviikoille, mutta kahvitarjous sai hänet lähtemään etätöistä kauppaan hieman aikaisemmin. Hän oli kaupassa kello 15.
Silloin ei suurta ruuhkaa juuri ollut. Mutta 15.05 suodatinjauhettu Juhla Mokka oli taas hetkellisesti loppunut myymälän lattialta, Marianne kertoo.
Marianne kertoo, että etätöissä kahvia menee kuin vessapaperia.
Aiemmin join kotona kahvia vain viikonloppuisin, mutta etätöiden vuoksi minulla menee paketti per viikko, hän sanoo.
Marianne siis sai tarjouskaupoillaan kahvit kuukaudeksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/677cf6eb-1ec7-42ff-96aa-d2ff34cb3e0c
En tiennytkään, että jotkut on noin kovia kahvinjuojia, että paketti menee viikossa. Huh.
Mun käytössä yksi paketti kestää lähemmäs puolikin vuotta, kun juon vaan kerran päivässä kupillisen kahvia.
No tästäkin jutusta tajuaa kyllä sitten sen, että Suomi tosiaan on kaikkein suurimpia kahvinkulutusmaita. Ei missään muussa maassa varmaan litkitä näin suuria määriä kahvia kuin meillä.
Etenkin tupakoitsijat ovat kovia litkimään kahvia, koska kahvi ja tupakka on niin hyvä yhdistelmä. Meillä mies on ihan mahdoton kahvinkittaaja. Itse juon nykyään vielä vähemmän kuin ennen, mutta kyllä se nyt yksi mukillinen tarvii päivässä saada. Tietysti joskus joku päivä menee etten juo ollenkaan. Kipeänä ollessa juon paljon teetä hunajan kanssa.