Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tapailua, jos et tuntisi minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
06.10.2022 |

Yhdessä on hauskaa ja luontevaa, mutta omalta osaltani kaikki värinä puuttuu. Mahtaakohan sitä ikinä tullakaan vai kannattaako lopettaa koko homma?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi on tärkeää.

Vierailija
2/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. En kaipaa lisää kavereita.

Suurin syy miksi edes "ottaisin" miestä elämääni, on nuo seksi ja läheisyysasiat, joita mikään muu ihmissuhde ei tarjoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
4/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos haussa on sovitusti seksitön parisuhde.

Vierailija
5/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En vain näe järkeä "olla yhdessä" jos toinen ei herätä niin minkäänlaisia haluja.

Mieheltä.

Vierailija
6/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Turhaa. Parisuhteeseen kuuluu hyvä seksi ja läheisyys.

Vierailija
7/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi

Vierailija
8/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä muuhun kuin seksiin ja jos hän ei saa minua haluamaan niin vattuakos minä hänellä teen. Eiköhän miehet ajattele ihan samoin.

Ja hei, se tapahtuu aivoissa. Mies joka stimuloi naisen aivoja on kiihottava. Mies, joka ei siihen pysty, on tollo.

Tämä ei tarkoita pulmatehtävien tai arvoitusten keksimistä, tiedoksi A. S. Pergerille.

Vierailija
9/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, etten tiennyt voivan olevan näin hauskaa ja mukavaa ja silti seksuaalista vetovoimaa. Ajattelin sen olevan joko tai.

En tiedä mitä tarkoitat värinällä, mutta eikö siis yhtään kiinnosta? Seksi ei tunnu hyvältä? Ehkä silloin puuttuu tunteita...

Vierailija
10/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
11/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks alussa aina ole mut joskus se vaan katoaa suhteen edetessä? Jos alussa ei olisi seksuaalista kipinää, suhde ei etene. Näin ainakin mun mielestä.

Vierailija
12/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapailun kestosta. Jos neljänsien jälkeen ei ole mitään vetovoimaa, en jatkaisi. Jos ekojen jälkeen ei olisi mutta toinen olisi mukava ja hauska, katsoisin vielä parit treffit.

Ja joskus sitä ei tiedä ennen kuin on suudellut toista.

Vierailija
13/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki eri sukupuolia edustavat ystäväni ja kaverini ovat sellaisia, joita tapaan vaikka ei ole erityistä seksuaalista värinää.

Vierailija
14/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos itselle seksi on tärkeää. Kyllä, jos kumppanuus ja kaveruus tärkeintä.

Vierailija
15/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, etten tiennyt voivan olevan näin hauskaa ja mukavaa ja silti seksuaalista vetovoimaa. Ajattelin sen olevan joko tai.

En tiedä mitä tarkoitat värinällä, mutta eikö siis yhtään kiinnosta? Seksi ei tunnu hyvältä? Ehkä silloin puuttuu tunteita...

Ei kiinnosta yhtään, seksiin asti ei olla vielä päästy. Ja minä en tarvitse erityisiä tunteita halutakseni.

Ap

Vierailija
17/39 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapailun kestosta. Jos neljänsien jälkeen ei ole mitään vetovoimaa, en jatkaisi. Jos ekojen jälkeen ei olisi mutta toinen olisi mukava ja hauska, katsoisin vielä parit treffit.

Ja joskus sitä ei tiedä ennen kuin on suudellut toista.

Katsoin vielä yhdet treffit vähän epävirallisemmissa maisemissa ja niiden jälkeen heräsi kyllä halutkin. Luojan kiitos en luovuttanut!

Ap

Vierailija
18/39 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloittaisi tapailua, jos ei olisi seksuaalista vetovoimaa. Huomaan ensimmäisillä treffeillä välittömästi, onko sitä vai ei.

Vierailija
19/39 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Tiedän miltä se pakkoseksi tuntuu, kun itseä ei haluta. Niitä miehiä kun yleensä haluttaa, ja siitä seuraa sitten riitaa.

Vierailija
20/39 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Jos sitä ei ole, ei sitä myöhemminkään tule. Annat vain turhaa toivoa toiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi