Miten käyttäytyy ihastunut mies, joka on saanut pakit?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minut viimeisin ghostasi, koska hän kysyi minua treffeille ja kerroin, etten ole kiinnostunut.
Ghostaaminen tarkoittaa, että lopettaa täysin yhteyden pitämisen ja mahdollisesti poistaa tai estää numeron.
Eikös tuo ole ihan hyvä ettei jää roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut viimeisin ghostasi, koska hän kysyi minua treffeille ja kerroin, etten ole kiinnostunut.
Ghostaaminen tarkoittaa, että lopettaa täysin yhteyden pitämisen ja mahdollisesti poistaa tai estää numeron.
Eikös tuo ole ihan hyvä ettei jää roikkumaan.
Liian laimea reaktio niin ei voi "jeesustella" kavereille miten haluttu on kun eivät usko kerrasta.
Ulkoapäin varmaan ihan tavallisesti. Mutta muuten olisi pettymyksen/surun/ahdistuksen tunteita. Kunnes sitten jonkin ajan kuluttua negatiiviset tuntemukset katoavat pikkuhiljaa ja elämä alkaa taas voittaa.
Itse käyn siinä kohtaa naisen kanssa keskustelun, että jatketaanko kavereina vai oliko tää tässä.
Katkeroituu ja menee nettiin. Vuosien päästä ampuu ihmisiä ostoskeskuksessa.