Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyisi vähentämään leivän syöntiä?

Vierailija
06.10.2022 |

Nyt tunnin aikana oon syönyt thden ruispuikula viipaleen ja kaksi maalaisleipä viipaletta. Tulee niin paljon hiilihydraatteja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä niiden sijasta jotain muuta? Kun syö muutaman tunnin välein aterioita, joista tulee vatsa täyteen (eli sisältää myös proteiinia ja rasvaa) ei ole tarvetta puputtaa leipää koko ajan.

Vierailija
2/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö enää ollenkaan leipää. Tämä on helpottanut suolistovaivojani. Aion kyllä kokeilla gluteenittomiin sämpylöiden syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä itse käyt kaupassa, älä osta leipää. Osta vaikka hedelmiä.

Vierailija
4/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla vhh-leipään. Hiilarimäärät vähenevät ja mantelijauhosta leivottu leipä on täyttävämpää, kuin esimerkiksi vehnästä leivottu. 

Vierailija
5/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan leipää. Olen yrittänyt joskus olla ilman, mutta elämä oli ihan kurjaa. Ei hedelmät ja vihannekset ole sama asia kuin herkullinen voikkari.

Vierailija
6/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin leivän puuroon. Sitä ei tule puputettua vähän päästään kuten leipää. Aamulla ja illalla korkeintaan. Puuron voi hyvin syödä tuolloin vaikka leikkeleiden ja muiden leivänpäällisten kanssa.

Vierailija
7/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Itse luovuin lämpimistä ruoista, koska rakastan leipää. Mieluummin täytän vatsani asioilla, joista tykkään.

Vierailija
8/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähemmän leipää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi