Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noin 10-12v poika itki metrossa mutta kaikki vaan käveli hänen ohi

Vierailija
06.10.2022 |

En mäkään viitsiny käydä kysymään häneltä mitään. Nyt harmittaa kun en käynyt. Hän kuitenkin pari kertaa katsoi mua ja muitakin matkustajia kohti. Toivottavasti hän ei yrittänyt sanattomasti saada apua aikuiselta. Mulla kotona suunnilleen samanikäinen lapsi ja siksikin vaikea unohtaa. Sitä ajattelee tuon tilanteen oman lapsen kohdalle. Toivottavasti lapsella on kaikki ok ja voi jollekin jakaa murheensa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat noin, "en mäkään"

Olet trolli.

Vierailija
2/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksit.

Ei täysjärkinen äiti jätä itkevää lasta huomiotta ja sitten kirjoita siitä johonkin perhanan vauvapalstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänellä on turvallinen aikuinen kotona!

Vierailija
4/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli.

Yrittää näytellä Helsinkiläistä 🙄

Vierailija
5/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule miestä siitäkään itkupillistä.

Vierailija
6/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysynyt että mikä on hätänä?

Suomessa tehdään liikaa turhia lasuja mutta normaali auttaminen puuttuu täysin.

Vierailija
7/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt keksit.

Ei täysjärkinen äiti jätä itkevää lasta huomiotta ja sitten kirjoita siitä johonkin perhanan vauvapalstalle.

Sä saat toki epäillä mitä haluat, mutta valitettavasti toi on mitä näin. En mä itekään viitsinyt mennä lapsen luo kysymään mikä on kun ei tiedä miten lapsi siihen reagoi. Kyllä tää silti saa mua jäädä vaivaamaan ja saan kai siitä kertoa.

Ap

Vierailija
8/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti saada rahaa. Vanha kikka.

Vierailija
9/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli.

Yrittää näytellä Helsinkiläistä 🙄

Ei kaikki helsinkiläiset ole syntynyt helsingissä joten millainen on helsinkiläinen ja miten sitä näytellään?

Vierailija
10/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa harmi, että yhtään inhimillistä ihmistä ei metrosta löytynyt. Aikuiselta en minäkään metrossa kysyisi, mutta lapset on aina eri juttu. Kyllä se äkkiä selviää, tarvitseeko apua vai onko parempi antaa olla rauhassa.

Vierailija
11/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt keksit.

Sä saat toki epäillä mitä haluat, mutta valitettavasti toi on mitä näin. En mä itekään viitsinyt mennä lapsen luo kysymään mikä on kun ei tiedä miten lapsi siihen reagoi. Kyllä tää silti saa mua jäädä vaivaamaan ja saan kai siitä kertoa.

Ap

Pelkäsit lasta niin paljon, ettet uskaltanut mennä auttamaan? Ei todellakaan ole täysjärkisen aikuisen mielenmaisema tuo. Saa jäädä sinua vaivaamaan, toivottavasti jääkin ja omaatuntoa soimaa.

Vierailija
12/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikset käynyt itse?

Vierailija
13/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap vaivaa? Olet aivan idari. Miksi et voinut puhua lapselle. Suomalaisessa kulttuurissa on jotain todella häiriintynyttä että ihmiset käyttäytyy noin.

Vierailija
14/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni Suomessa kävelee ohi jos ihminen tarvitsisi apua,esim onnettomuus, sairauskohtaus tms,Suomessa ihmiset kylmiä,julmia,vahingoniloisia.

Vierailija
15/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi moralisoida muita kerta et itsekkään tehnyt mitään.

Vierailija
16/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni Suomessa kävelee ohi jos ihminen tarvitsisi apua,esim onnettomuus, sairauskohtaus tms,Suomessa ihmiset kylmiä,julmia,vahingoniloisia.

Soitin kerran 112 kun joku spuge oli lyönyt päänsä niin sanottiin, että mun piti odottaa spugen luona lanssin saapumista ja siinä meni yli vartti. Varmaan olisi tullut jotain seurauksia, jos olisin lähtenyt pois, joten parempi vain kävellä nopeasti ohi.

Vierailija
17/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin vastaavaa taannoin juna-asemalla. Housuunsa pissannut noin 10v tyttö itki nurkan takana yrittäen piilotella, iltamyöhällä. Yritin mennä kysymään, että onko kaikki hyvin ja tarvitseeko apua, mutta tyttö lähti karkuun. Toivottavasti pääsi kotiin turvallisesti.

Vierailija
18/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Välillä kyllä kun lukee uutisia niin ihmetyttää nämä otsikot tyyliin "lapsi itki keskellä metsää ja yksikään aikuinen ei tullut apuun, vain paikalle eksyneet ala-astelaiset auttoivat!!", eiväthän kaikki edes aina havaitse että jollakin muksulla on jokin oikea hätä ja siksi eivät tule apuun. 

Vierailija
19/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin vastaavaa taannoin juna-asemalla. Housuunsa pissannut noin 10v tyttö itki nurkan takana yrittäen piilotella, iltamyöhällä. Yritin mennä kysymään, että onko kaikki hyvin ja tarvitseeko apua, mutta tyttö lähti karkuun. Toivottavasti pääsi kotiin turvallisesti.

Teit kuitenkin oikein. Kiitos siitä!

Vierailija
20/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Välillä kyllä kun lukee uutisia niin ihmetyttää nämä otsikot tyyliin "lapsi itki keskellä metsää ja yksikään aikuinen ei tullut apuun, vain paikalle eksyneet ala-astelaiset auttoivat!!", eiväthän kaikki edes aina havaitse että jollakin muksulla on jokin oikea hätä ja siksi eivät tule apuun. 

Vähän huono paikka selitellä kun nytkin ap kertoo huomanneensa ja mollottaneensa vain ja sitten tulee tänne avautumaan.