L'Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum -meikkivoide WAU!
Ihan mahtava seerumimeikkivoide. Näyttää niin luonnolliselta ja pysyy hyvin koko päivän ajan. 10+/10
Suosittelen.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
Aha
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
Suurin osa yrityksistä testaa ja vaikka ei testaisi niin joku on testannut ne raaka-aineet aiemmin, ei niitä saisi muuten käyttää kosmetiikassa.
Kiinassa ei saa edes myydä tuotteita joita ei ole testattu eläimillä. Kiinassa valmistetaan paljon kosmetiikkaa eri brändeille, myös niitä raaka-aineita. Kuten myös lääkkeitä..
Kertoopa tosi paljon kyseisestä tuotteesta kun sanot vaan että hei tää on tosi hyvä. Tuotteen toimivuuteen vaikuttaa tässäkin tapauksessa melkoisesti se millainen ihotyyppi on ja esim. se kuinka paljon ihossa on peitettävää.
Just.
Kemikaaliteollisuuden aivopesemät tohkeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoopa tosi paljon kyseisestä tuotteesta kun sanot vaan että hei tää on tosi hyvä. Tuotteen toimivuuteen vaikuttaa tässäkin tapauksessa melkoisesti se millainen ihotyyppi on ja esim. se kuinka paljon ihossa on peitettävää.
Itselläni on pintakuiva sekaiho. Tuo kosteuttaa samalla ja peittää riittävästi. Minulla ei ole paljoa peitettävää, lähinnä punoitusta. Toisiksi vaalein sävy on hyvä nyt kun on kesän jäljiltä vähän päivetystä. Talvella olen todella vaalea, joten pitänee hankkia se vaalein sävy talveksi.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on pintakuiva sekaiho. Tuo kosteuttaa samalla ja peittää riittävästi. Minulla ei ole paljoa peitettävää, lähinnä punoitusta. Toisiksi vaalein sävy on hyvä nyt kun on kesän jäljiltä vähän päivetystä. Talvella olen todella vaalea, joten pitänee hankkia se vaalein sävy talveksi.
t.ap
No nyt on jo huomattavasti parempi, kiitän 🙂
Minulla on ollut samantyyppinen Guerlainin seerumimeikkivoide aiemmin. Se oli paljon kalliimpi ja mielestäni tämä on jopa parempi. Tämä on myös lähes tuoksuton, josta plussaa.
t.ap
Joo samaa mieltä, tää on tosi hyvä meikkivoide. En ole löytänyt parempaa paljon kalliimmistakaan. Iso suositus tälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
Suurin osa yrityksistä testaa ja vaikka ei testaisi niin joku on testannut ne raaka-aineet aiemmin, ei niitä saisi muuten käyttää kosmetiikassa.
Kiinassa ei saa edes myydä tuotteita joita ei ole testattu eläimillä. Kiinassa valmistetaan paljon kosmetiikkaa eri brändeille, myös niitä raaka-aineita. Kuten myös lääkkeitä..
Nykyään iso osa kosmetiikasta on cruelty free. Ainoastaan vanhanaikaiset, menneisyyteen jämähtäneet yritykset testaa edelleen eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
"LOréal on sitoutunut kehittämään ja käyttämään vain vaihtoehtoisia testimenetelmiä, jotta maailmassa ei tarvittaisi eläinkokeita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
"LOréal on sitoutunut kehittämään ja käyttämään vain vaihtoehtoisia testimenetelmiä, jotta maailmassa ei tarvittaisi eläinkokeita."
Jatkan omaa viestini: Testaako LOréal tuotteitaan eläimillä?
LOréal ei testaa mitään tuotteitaan tai ainesosiaan eläimillä. Se on ollut vaihtoehtoisten testimetodien eturintamassa yli 30 vuoden ajan. Vuonna 1989 LOréal lopetti kokonaan tuotteidensa testaamisen eläimillä, 14 vuotta ennen kuin lainsäädäntö niin vaati.
Omaa viestiäni*
Että se siitä faktasta taas. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Onko se yhtä peittävä kuin True Match-meikkivoide?
Tuo true Match on hyvä, kestää koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
Jatkan omaa viestini: Testaako LOréal tuotteitaan eläimillä?
LOréal ei testaa mitään tuotteitaan tai ainesosiaan eläimillä. Se on ollut vaihtoehtoisten testimetodien eturintamassa yli 30 vuoden ajan. Vuonna 1989 LOréal lopetti kokonaan tuotteidensa testaamisen eläimillä, 14 vuotta ennen kuin lainsäädäntö niin vaati.
Paitsi että L'Orealin tuotteita myydään Kiinassa, ja siellä ne testataan eläimillä. Eli todellisuudessa L'Oreal huijaa kuluttajaa noilla löpinöillään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo true Match on hyvä, kestää koko päivän.
Niin on, olen itsekin käyttänyt jo vuosia. Sopii hyvin kuivalle iholle, kun laittaa vielä hyvän voiteen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreal testaa eläimillä.
Tämä putiikki myy tuotteitaan Kiinassa, siellä kaikki kosmetiikka testataan eläimillä. Eli aika lailla paskaa puhuvat.
Loreal testaa eläimillä.