Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kuuntelen ilmastosaarnaa vain sellaisilta, jotka tekevät oikeasti työtä paremman tulevaisuuden eteen

Vierailija
06.10.2022 |

Esim. fyysikot ja energiatekniikan ammattilaiset, jotka kehittävät parempia ja puhtaampia energiamuotoja. Energiaa ja luonnonvaroja säästäviä koneita suunnittelevat insinöörit tai uusia materiaaleja kehittävät kemistit. Yhdyskuntasuunnittelijat, jotka pyrkivät minimoimaan liikennevirtojen päästöjä. Yhdenkään historianopiskelijan, brändiammattilaisen, valokuvaajan tai baristan ylimielistä ja itseriittoista jeesustelua en suostu kuuntelemaan.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta paremman tulevaisuuden eteen kenelle?

Aivan ihmiset eivät ole saastaa

pelastetaan planeetta kiville 🤣

Sinun kannaltasi näyttää huonolta. Hautakivi häämöttää kun et tajua sairauttasi.

Vierailija
42/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut oli ja on näköjään yhä Putlerin asialla.

ja SDP ja KESKUSTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS - Putinin Sontaa

Vierailija
44/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta paremman tulevaisuuden eteen kenelle?

Aivan ihmiset eivät ole saastaa

pelastetaan planeetta kiville 🤣

Sinun kannaltasi näyttää huonolta. Hautakivi häämöttää kun et tajua sairauttasi.

oih

jos tulee mahdollisuus biologiseen kuolemattomuuteen niin toki tartun siihen

mut se ei sit oo vassareille eikä köyhille

tehän vihaatte itteenne ja ihmisyyttä

Vierailija
45/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS - Putinin Sontaa

SDP - Saatanan Demoni Pedofiilit

Vierailija
46/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat brändit brändäävät itseään vihreäksi. "Hiilijalanjälki kompensoitu" tyyliset jutut ei tarkoita mitään todellisuudessa. Firma on voinut antaa x summan rahaa vaikka puiden istuttamiseem, mutta sitten tää puidenistutusfirma kuvaa vuosi toisensa jälkeen samaa metsää ja kertoo joka kerta uutta tarinaa, koska valvonta on todella vähäistä.

Olen miettinyt paljon miten yksilö voisi tehdä enemmän luonnon hyväksi ja päätynyt tähän:

Osta maata, hoida sitä niin, että monimuotoiauus säilyy tai paranee ja kun aika jättää, niin muuta se luonnonsuojelualueeksi ja testamenttaa vaikka valtiolle sillä ehdoin että se pidetään luonnonsuojelualueena.

Sain ajatuksen kun katsoin dokumenttia intialaisesta pariskunnasta joka oli istuttanut elämänsä aikana kymmeniä hehtaareja metsää aavikolle.

Vierailija
47/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko nää pellet aiheuttaa riesaa. 

Vierailija
48/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Mannerheimintiellä makaavat suunsoittajat häiritsevät tärkeää työtä tekeviä ihmisiä ja näiden työskentelyä / töihin pääsyä.

Työttömille maalaispersuille tiedoksi: Helsingissä on oaljon katuja. Tuo paikka on helppo kiertää. Ei se teidän tammikuinen viikon fiaskokaan mitään haitannut.

Vierailija
49/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kirjoittavat enimmäkseen matalasti koulutetut, sivistymättömät ihmiset joilla ei ole kykyä ymmärtää kovinkaan monimutkaisia ilmiöitä.

Vierailija
50/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kirjoittavat enimmäkseen matalasti koulutetut, sivistymättömät ihmiset joilla ei ole kykyä ymmärtää kovinkaan monimutkaisia ilmiöitä.

Älä yleistä, vaikka olet itse sellainen - vassari

Vierailija
52/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS - Putinin Sontaa

SDP - Saatanan Demoni Pedofiilit

Igor, todistit juuri olevasi Putlerin agentti. Eikö mielikuvitus riitä mihinkään uuteen ja uskottavaan? Onko teillä joku moniste, mistä valikoitte propagandaväitteitä?

Vierailija
53/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko nää pellet aiheuttaa riesaa. 

Ne on niitä tyhmiä lampaita

Vierailija
54/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, täällä on paljon vassareita. Totta.

Vierailija
55/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi näiden järjen jättiläisten jäljiltä siivoiltiin pizzalaatikoita ja oluttölkkejä. Mutta pitäähän sitä syödä ja juoda että jaksaa taas ahdistua.

Vierailija
56/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä

Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Vierailija
57/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi näiden järjen jättiläisten jäljiltä siivoiltiin pizzalaatikoita ja oluttölkkejä. Mutta pitäähän sitä syödä ja juoda että jaksaa taas ahdistua.

On kyllä tyhmää sakkia nuo vihervassarit

Vierailija
58/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä

Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Joku voisi ajatella että lapsen/lapsien tekeminen pallolle jolla ei nykytietojen mukaan voi elää enää 200 vuoden päästä on moraalitonta ja vastuutonta.

Itse ajattelen että maapallon ylikansoitusta vastaan voisi taistella tekemällä vain yhden lapsen ennen kuin ollaan siinä pisteessä mitä kiinassa tehtiin kun porukkaa alkoi olla liikaa.

Vierailija
59/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina apina apina!! XD 

Vierailija
60/64 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siellä ne menee putkaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi