Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni ei halua enää nähdä minua?

Vierailija
06.10.2022 |

Eli tilanne tämä: minulla on tyttöystävä, joka asuu 250 kilometrin päästä kotoani. Aloimme nähdä 2019 ja olemme nähneet vähintään kerran kahdessa kuussa parin vuoden ajan. Loppusyksystä viime vuonna on alkanut tämä, että hän ehdottelee minun tuloani hänen luokseen arki-iltana, vaikka hän tietää, että olen maanantaista perjantaihin töissä klo 08-16.30. Hän on myös ehdotellut näkemistämme, mutta kun aika lähestyy, ei mitään kuulu. On aina eri syitä: lapset, perhe, sukulaisten käynti, ei vaan jaksa yms. Olemme toki nähneetkin, mutta se on ollut hyvin harvinaista tänä vuonna (olemme nähneet vain kahdesti). Koskaan ei ole viestitellyt kovinkaan aktiivisesti, max 2 kertaa viikossa. Mitä tehdä? Pitäisikö vaan katkaista välit ja laittaa suora vihainen viesti hänelle? Kyseessä on kolmekymppinen nainen, ja lapsetkin ovat jo ylittäneet leikki-iän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että hän pitää itseään tyttöystävänäsi?

Oletko tullut ajatelleeksi, että vihaisen viestin sijaan voisit ottaa asian puheeksi ystävällisesti tyyliin "haluaisin että näemme useammin, mitä sinä haluaisit"? Kokeile, älä panosta puhumattomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse passiivisena aina odotat, että hän järjestää tapaamisen. On lukenut rivien välistä, ettei sinua kiinnosta, kun et tee mitään asian hyväksi.

4/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette tapailleet aika harvakseltaan.

Vierailija
5/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan enää tyydy tohon. Tee päätöksesi. Sulla vissiin auto kun helppo siirtyä tuollai s ia matkoha, ja ehkä kuljet muutenkin, ja tyttis on sen huomannut. Eli kuljet muuten muttet hänen vuokseen.

Tähän voisin sanoa että minäkin olen alkanut vittumaiseksi. Mies ei pyöräile minun luokseni 14 kilometriä, mutta juoksee metsässä tai suolla jonkun 30 km. Minun luokseni on rasittavaa tulla, kengät märkinä suolla ei ole.

Vierailija
6/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo lokakuu, ja olette nähneet tänä vuonna vain kahdesti. Voiko tuota seurusteluksi sanoa? (Koska ette asu eri mantereilla kuitenkaan.)

Vierailija
7/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli itse passiivisena aina odotat, että hän järjestää tapaamisen. On lukenut rivien välistä, ettei sinua kiinnosta, kun et tee mitään asian hyväksi.

Olen ehdotellut tapaamistakin aina välillä, mutta aina on joku syy, kuten lapset. Ap

Vierailija
8/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parit poikkikset kanssa silloin parikymppisenä ei suostunut tulemaan 250 km luokseni, koska matka oli kuulemma pitkä. Molemmat tapaukset ovat olleet eri aikaan, toinen kun olin 20-23 ja toinen kun olin 27-29. Kyselin sitten, että miten se matka on lyhyempi jos minä ajelen joka viikonloppu sinne? Lisäyksenä vielä, että itse olin opiskelija molemmilla kerroilla ja nämä henkilöt olivat työssä käyviä. Molemmissa tapauksissa totesin aika pian, että ei tule toimimaan koska suhde on vain sen varassa, mitä itse teen sen eteen. Kun olin kolme kuukautta ollut hiljaiseloa eli vastailin toisinaan viesteihin ja laitoin viestejä ja totesin viikonloppu toisensa jälkeen, että en jaksa ajella niin molemmat sitten suuttuivat ja sanoivat, että suhde ei ole hyvä ja parempi erota. "No aijaa... Sherlock."

Nyt on mies, joka on todella aktiivisesti tulossa minun luo ja olen ihan hämmentynyt tästä. Kyselen kyllä aktiivisesti, että koska saan tulla miehen luo niin ei koskaan käy. Tämä on myös mielestäni vähän outoa. Jotain siellä on luultavasti taustalla. Täytyy keskustella kun seuraavan kerran näen tätä miestä.

Vierailija
9/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne poikaystäväni kanssa, laitoin vaan viestiä et ei huvita enää viestitellä jos ei kerran nähä ja hän vastasi et okei ja sit ei kuulunut mitään.

Vierailija
10/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt yhtään kaduta sinua? Olisit nyt hetken miettinyt.

Vierailija
11/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole sinun tyttöystäväsi, niin harvoin tapaatte ja tuo naisen välttelevä yhteydenpito kertoo selvästi, että jokin mättää. Kannattaa kysyä ihan suoraan mistä kyse eikä hyväksyä sitten enää ympäripyöreitä selityksiä.

Miksi tuhlaisit aikaasi, vielä ehkä vuosiakin(?) moiseen?

Vierailija
12/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 9:lle sanon, että jos mies haluaa käydä naisen luona, mutta vastaavasti nainen ei voi/saa tulla miehen luo, niin eipä noita syy-vaihtoehtoja ole kovin monta...Sanoit aikovasi keskustella miehen kanssa ? Pahoin pelkään, että miehellä on jokin erittäin hyvä tai liikuttava "selitys" valmiina, ja sinä menet jälleen lankaan ja uskot.

Vierailija
13/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä teksti. Saisko tän tik tokkina?

Vierailija
14/14 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsisin uuden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme