Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko joskus tyly miehille, joiden vaistoat olevan kiinnostuneita?

Vierailija
06.10.2022 |

Tein tätä nuorena paljon.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vähän tilanteesta. Osa ei joko huomaa tai välitä kiinnostuessaan huomioida sitä, tuleeko naiselta vastakaikua vai tunteeko tämä vaan tilanteen omalta kannaltaan ahdistavaksi.

Lähtökohtaisesti yritän olla perusystävällinen kaikille, mutta jos toinen ei yksinkertaisesti tunnu tajuavan, että en ole kiinnostunut, niin tylyksi/etäiseksi muuttuminen on yksi vaihtoehto. Ei toki paras tai ensimmäinen ratkaisu, mutta en viitsi myöskään sanoa esim. kenenkään kavereiden kuullen, että voitko lopettaa ja häipyä paikalta (olettaen, että aiemmat hienovaraiset ei kiitos/olen varattu-vihjeet ei vaan mene perille).

Vierailija
22/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Aivan liian moni nainen kuvittelee miehen olevan kiinnostunut, vaikka todellisuudessa onkin ihan "you wish"-luokkaa. Se vain harmittaa, että toiselle jää sellaisen käsitys että antaa rukkaset kiinnostuneelle miehelle vaikka todellisuudessa mies olisi ihan muodon vuoksi vain ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Aivan liian moni nainen kuvittelee miehen olevan kiinnostunut, vaikka todellisuudessa onkin ihan "you wish"-luokkaa. Se vain harmittaa, että toiselle jää sellaisen käsitys että antaa rukkaset kiinnostuneelle miehelle vaikka todellisuudessa mies olisi ihan muodon vuoksi vain ystävällinen.

Ainakin omalla kohdallani hyvin iso osa miehistä, joiden olen vaistonnut olevan kiinnostunut minusta, ovat jossain vaiheessa sitten tulleet suoraan ilmaisemaan asian (yleensä treffikutsu). Ei ole edes auttanut olla tyly, kun mies ei ole tajunnut.

Vierailija
24/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähinnä mahdollisimman välinpitämätön, harmaa ja epäkiinnostava ja epäkiinnostunut. Olen kiltti ihminen, enkä oikein osaa olla tyly vaikka aihettakin olisi.

Jotkut miehet kokevat normaalin ystävällisyyden kutsuksi seksiin tai vähintäänkin jonkinlaiseen omituiseen ripustautumiseen, joten kyllä sitä on pitänyt vähän opetella välttämään.

Minulla on yksi ystävä, joka on kaikille iloinen ja ystävällinen, eikä oikein osaa laittaa rajoja. Hänen perässään on vähän väliä joku ressukka/ahdistelijamies, joka on ripustautunut häneen milloin missäkin bussipysäkillä. Ystäväni uskoo ihmisistä hyvää, ja säälii jos joku vaikuttaa yksinäiseltä. Mutta kyllä näistä sitten on ihan mahdoton riesa, on joutunut vaihtamaan puhelinnumeroa ja hänellä on monta paikkaa kaupungissa, jossa ei suostu käymään kun pelkää törmäävänsä siellä johonkin hiippariin, jolle oli joskus liian ystävällinen.

Vierailija
25/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin naisia on, jotka luulevat jokaisen miehen himoitsevan häntä ja siksi naama on norsunvitulla koko ajan.

Vierailija
26/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kauniita etäältä mutta kun kuulee niiden puhetta, haluan mennä poteroon haupitsin kanssa.

Vierailija
27/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että naiset ovat tylyjä, tarkoita, että he olisivat varmoja kiinnostuksestasi ja pitäisivät itseään superkuumana. Nuori nainen varsinkin saattaa tehdä sitä ihan varmuuden vuoksi. Tapa syntyy yleensä kiusallisten kokemuksien myötä. Sitä kun oikeasti tapahtuu, että saa jonkun maanvaivan kimppuunsa. Esimerkiksi aspoillahan on tämä ongelma, että kun pitää olla asiakkaalle ystävällinen, siellä on joukossa aina joku urpo, joka innostuu siitä.

Vierailija
28/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä mahdollisimman välinpitämätön, harmaa ja epäkiinnostava ja epäkiinnostunut. Olen kiltti ihminen, enkä oikein osaa olla tyly vaikka aihettakin olisi.

Jotkut miehet kokevat normaalin ystävällisyyden kutsuksi seksiin tai vähintäänkin jonkinlaiseen omituiseen ripustautumiseen, joten kyllä sitä on pitänyt vähän opetella välttämään.

Minulla on yksi ystävä, joka on kaikille iloinen ja ystävällinen, eikä oikein osaa laittaa rajoja. Hänen perässään on vähän väliä joku ressukka/ahdistelijamies, joka on ripustautunut häneen milloin missäkin bussipysäkillä. Ystäväni uskoo ihmisistä hyvää, ja säälii jos joku vaikuttaa yksinäiseltä. Mutta kyllä näistä sitten on ihan mahdoton riesa, on joutunut vaihtamaan puhelinnumeroa ja hänellä on monta paikkaa kaupungissa, jossa ei suostu käymään kun pelkää törmäävänsä siellä johonkin hiippariin, jolle oli joskus liian ystävällinen.

Ollaan varmaan kavereita. :O

Vierailija
29/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen aina tyly kiinnostaville naisille.

Vierailija
30/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina tyly kiinnostaville naisille.

Niin minäkin. Sillä niiltä lohkeaa varmimmin. 

Vierailija
31/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ällöttävä limanuljaska niin saatan olla töykeä.

Jos on esim pomo niin saatan vähän kiusata.

Mutta yleensä en jaksa tehdä mitään, annan olla.

Vierailija
32/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ollut liian tyly inceleille. Hehän eivät ole koskaan olleet naisen kanssa. Olisin voinut auttaa heitä helposti pääsemään pois inceliydestään. Olisi ollut vain kertahomma.

Myötätuntoisia naisia tarvitaan, koska inceleillä useinkaan ei varaa maksullisiin palveluihin. Toivottavasti seuraavan kerran toimit vähän niin kuin talkoohengessä.

Ei onnistu. Säpin jakaminen on ihan yhtä paljon jakamista kuin muukin jakaminen. Kuka nyt jotain jakaria haluaisi?

Vierailija
33/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
34/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, oletteko huomanneet, että kun teille on tullut ikää ja vuosirenkaita lisää niin teille ollaan nyt tylyjä?

Vierailija
35/40 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suuri mysteeri, jota en tajua. Miksi se on paha asia, jos miehellä on tunteita naista kohtaan? Onko se automaattisesti paha asia vai tuleeko siitä sellainen, jos alkaa ehdottelemaan tai käymään kiinni tai jotain? Jos miehellä on tunteita ja kertoo niistä naiselle sanoin, niin alkaako nainen silloin tylyksi, jos ei tunne samoin vai mikä tämä juttu oikein on?

Vierailija
36/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen huomannut että perheelliset +30 vuotiaat naiset on heti todella tylyjä. Ajan saatossa he huomaa että olen kilttis enkä jännä niin laskevat puolustusta ja on mukavampi jutella.

Vierailija
37/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miesten tulee olla tylyjä naisille.

Vierailija
38/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko silloin jos olisi itsekin kiinnostunut (joku) vai silloin jos mies on epäkiinnostava ja roikkuu väkisin kuin höyhen tervassa?

Vierailija
39/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mutta en ymmärrä miksi jäin sinkuksi. Miehet ovat sikoja.

Vierailija
40/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suuri mysteeri, jota en tajua. Miksi se on paha asia, jos miehellä on tunteita naista kohtaan? Onko se automaattisesti paha asia vai tuleeko siitä sellainen, jos alkaa ehdottelemaan tai käymään kiinni tai jotain? Jos miehellä on tunteita ja kertoo niistä naiselle sanoin, niin alkaako nainen silloin tylyksi, jos ei tunne samoin vai mikä tämä juttu oikein on?

Se etteivät tunteet ole molemmanpuolisia ei oikeuta tylyyteen, mutta aiheuttaa kylläkin vaivaantuneisuutta. Valitettavan toisinaan kohtaa asenteen, että kunhan on tarpeeksi sinnikäs, niin nainen myöntyy. Mikä ei pidä paikkaansa, saatika johda rakastumiseen. Vaikka omaisikin lemmekkäitä tunteita,  ei kuitenkaan tarvitse painostaa tai käydä käsiksi, jos toiselta ei tule myönteisiä signaaleja. Vai ovatko nämä sitten tilanteita, joissa epäkiinnostus tahdotaan tulkita ujoudeksi? 

Naisena vastaan, että omalla kohdalla on myös ollut tilanteita joissa toinen ei vastaa tunteisiin ja silloin pidän kaveruus/tuttavuus linjan enkä ehdottele fyysistä kanssakäymistä tai yhteisiä ajanvietteitä ellei vastakaikua tule samalla mitalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä