Muita, joiden lapset ovat koulussa seiskan oppilaita?
Miltä tämä teistä tuntuu? Koetteko vanhempana paineita lapsen koulumenestyksestä? Tai syyllisyyttä?
Verrataanko teidän suvussa lapsia keskenään siten, että ainoa millä on oikeasti väliä, on todistus?
Kommentit (8)
Tuskin on kovin monta muuta kun eihän kouluissa enää anneta juuri muita arvosanoja kuin ysejä ja kymppejä, ainakin lukioiden keskiarvorajoista päätellen.
No omille lapsille ei vielä anneta arvosanoja
itse olin seiskan oppilas ja nyt tekniikan tohtori
niin en ota stressiä heidän numeroistaan sitten kai
No meidän suvussa ei ole sopivaa kysellä todistuksista
Täällä. Ne oli aina alussa ykkösen oppilaita ja joka vuosi on tullut yksi lisää. Nyt toinen on seiskan ja toinen kuutosen oppilas.
Miltä tämä teistä tuntuu? Olin samanlainen eikä estä esim. yliopistoon pääsyä. Hyvä että jotain muutakin elämää
Koetteko vanhempana paineita lapsen koulumenestyksestä? En, hyvin minullakin mennyt
Tai syyllisyyttä? Ei syyllisyyttä
Verrataanko teidän suvussa lapsia keskenään siten, että ainoa millä on oikeasti väliä, on todistus?
Meidän suvussa ei kysellä tuollaisia. Meidän suku pitää yhtä. Ihminen on muutakin.
Vain sillä, että tulee lapsenlapsia on väliä oikeasti.
Mun pojat on ollut niitä seiskan oppilaita tai muuten luokan huonoimpia. Ysillä ovat parantaneet ja lukioon päässeet. Ja lukiossa sitten alkoivat hikariksi.
Up