Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin lemmikin ja nyt ahdistaa.

Vierailija
06.10.2022 |

Myin lemmikkini pois sairastuttuani. Ostaja vaikutti mukavalta ja lupasi kertoa jatkossakin eläimen kuulumisia. Kun kuitenkin niitä yritin kysellä, ei hänestä ole kuulunut. Olen yrittänyt soittaa ja laittaa viestiä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarkoita että eläimellä on asiat huonosti, uusi omistaja ei vaan jaksa päivitellä. Toki lupasi joten siinä mielessä väärässä

Vierailija
2/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Kyseessä on lemmikki eikä avioerolapsi.

Varmaan kaikki lupaavat pitää yhteyttä lemmikkiä myyvään henkilöön, jos se vaikuttaa olevan kaupan toteutumisen edellytys. Mitään laillista velvoitettahan yhteydenpitoon ei ole, eikä moraalistakaan. Eläin sitä paitsi rinnastetaan laissa esineeseen. Ei kai kukaan vaadi saada seurata myymänsä sohvan tai ruokapöydän nykytilaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kuin luottaa että eläin pääsi hyvään kotiin. Yleensähän niiden perään ei kauheasti enää kysellä varsinkaan myyjän puolelta. Itse olen joskus lemmikkejä torissa katsoessani törmännyt tähän " voinhan tulla marsuja joskus katsomaan". Minusta olisi kiusallista jos ventovieras tulisi katsomaan eläimiäni. Enkä tykkäisi tuntea itseäni tilivelvolliseksi muutenkaan. En tietäisi riittääkö lyhyt Pupsi on ok, vai pitäisikö antaa pitkät selitykset mitä on syönyt ja mitä puuhaillut.

Vierailija
4/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi kuin luottaa että eläin pääsi hyvään kotiin. Yleensähän niiden perään ei kauheasti enää kysellä varsinkaan myyjän puolelta. Itse olen joskus lemmikkejä torissa katsoessani törmännyt tähän " voinhan tulla marsuja joskus katsomaan". Minusta olisi kiusallista jos ventovieras tulisi katsomaan eläimiäni. Enkä tykkäisi tuntea itseäni tilivelvolliseksi muutenkaan. En tietäisi riittääkö lyhyt Pupsi on ok, vai pitäisikö antaa pitkät selitykset mitä on syönyt ja mitä puuhaillut.

Tämä. Itseäni ahdistaa jo kun koiran kasvattajaan on "pakko" pitää yhteyttä. Ei susta tule mitään ystävää tai perheenjäsentä vain, koska tehtiin sun kanssasi kaupat.

Vierailija
5/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ostaja rauhaan.Hän on kanssasi kaupat tehnyt ja asia oli sinä.Hänellä ei mitään velvollisuutta pitää sinun yhteys.

Vierailija
6/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kulunut vain vähän aikaa, voi olla että lemmikki ei ole vielä sopeutunut uuteen kotiin.

Ehkä hän haluaa kertoa vain kivoja kokemuksia..

Älä häiritse päivittäisillä viesteillä, viestitä vaikka kerran kuussa.

Vierailija
7/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä eläin tämä oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi