Mies! Oletko koskaan nuollut naisen pillua kun siinä on toisen miehen siitin sisällä
Kommentit (16)
Et olisi koko asentoon suostunut ellei salainen toive olisi ollut että äijän karhea kieli vähän lipaisee...
Tämä hänen nainen ratsasti minulla selkä minuun päin ja otti suihin mieheltään. Siitä hän nojasi käsien varaan selkää taakse päin ja oli ikään kuin kyykyssä kintut levällään. Näin alkoi mestari lipomaan. Ei siinä mitään asentoja suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hänen nainen ratsasti minulla selkä minuun päin ja otti suihin mieheltään. Siitä hän nojasi käsien varaan selkää taakse päin ja oli ikään kuin kyykyssä kintut levällään. Näin alkoi mestari lipomaan. Ei siinä mitään asentoja suunniteltu.
Tsihhii Mestari olis saanut ottaa munan ulos pillusta ja ottaa suihin. Kuinkas sitten olisi suu pantu?
Kunhan pääsen moiseen tilanteeseen niin mulle kyllä maistuu. Tai multa saa ottaa,tietysti pelisäännöt sovitaan ennen aktia.
Olen nuollut ja nainut kun nuoltu.
Samalla nuollu kullia ja puristellut kiveksistä ja sama toistte päin.
Nainen ollut myös ihan kiimoissaan, aviomies myös nuollut spermat pimsasta ja kaluni myös limoista ja kyllä tekee hyvää...
En, mutta olen esittänyt vaimolle toiveen tästä. Ei luvannut, mutta ei tyrmännytkään. Leluilla kyllä monesti demonstroinut tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsihhii Mestari olis saanut ottaa munan ulos pillusta ja ottaa suihin. Kuinkas sitten olisi suu pantu?
Jaa-a. No ainakin se suu olis sitten pantu.
En edes tajua, miten tuo olisi teknisesti mahdollista.
Dildolla harjoitellut, mutta tositoimiin ei olla vielä päästy.
Voihan sitä klitorista lirputella, jos vaikka makaa alla kun toiset panee takaapäin. Näin olen päässyt itse panemaankin ja toinen nainen siis sii alla nuoli muijan pillua minun kasseja ja välillä tietysti kullia suuhun. Harmi vaan, että humala oli aika kova kaikilla ja ainalaan itsellä einsilloinnole juuri mitää tuntoa elimissä. Aamulla en saanut heitä suostumaan yhtään mihinkään ja lähdin kaljalle. Se oli sitä hullua nuoruusaikaa.
Ei mua haittais jos emäntä olis ratsailla ja isäntä nuolis. Vois ottaa vaikka väliin hepin suuhunkin kun en sitä itse joutuisi tekee...
Olen. Kolmen kimpassa avokin alla 69:ssä samalla kun toinen mies nai takaa. Ihan parasta saada nähdä läheltä kun vieras kalu työntyy oman kullan sisään ja voi itse lisätä hänen nautintoaan.
Pari kertaa olen ollut kolmen kimpassa missä toinen äijä on nuollut naista samaan aikaan kun olen pannut. Vaikka ei ole haitannut ja kieltä en tuntenut, niin onhan se tuntunut vähän hassulta pallit heiluu toisen äijän kasvoilla.
Olen nussinut samalla kun naisen äijä nuoli tämän pillua. Ahdistavaa, hyvin ahdistavaa. Kyllä se kieli vaan kullin varteenkin osuu.