Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo aloittanut marraskuun juhlien suunnittelun?

Vierailija
05.10.2022 |

Mikä menu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tossa puolen kuun maissa synttärit. 12-packin Pirkka-olutta varmaan ostan ja jonkun pakastepizza .

N kohta 48

Vierailija
2/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuulle ei tietääkseni ole mitään juhlia luvassa. Lokakuun lopussa on yhdet juhlat. Vähän oli jo juttua siitä, vietetäänkö ne oman perheen kesken vai kutsutaanko vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit marraskuussa. Kalsarikännit keskellä viikkoa tiistaina yksin, kukaan ei todennäköisesti  taaskaan muista kun äidilläkin dementia. Joskus olen käynyt koiran kanssa syömässä pitemmän kaavan mukaan eli kanakorin ja kahvit eläinystävällisessä ravintolassa

Vierailija
4/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teemana nyyttärit :)

Vierailija
5/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blinijuhlat

Vierailija
6/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä on synttärit eikä halua kuulemma enempiä juhlia. Herkutellaan perheen kesken ja sankari valitsee päivän syömiset. Joskus sitten lähellä sitä päivää.

Vierailija
7/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole marraskuussa mitään juhlia. Ensi viikolla on synttärit, mutta nyt on vasta lokakuu.

Vierailija
8/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin poika lupasi tulla isänpäiväksi. Ei meillä mitään erikoista menua ole, käydään lauantaina syömässä lähellä olevassa ravintolassa vanhan perinteen mukaan ja poika luultavasti sitten tekee sunnuntaina jotain, ehkä lasagnea tai hampurilaisia. Hän valitsee itse, mitä tekee. Kakku ostetaan kaupasta, meillä on menekki niin vähäistä, että joku pieni tobleronekakku tai vastaava. Muita juhlia meillä ei ole marraskuussa. 

Vierailija
9/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin synttärit.

Vähän mieleni pahoitin kun anoppi on jo aikaa sitten ilmotti ettei aio muistaa. Tavalliseen ilkeilevään tapaansa.

Vierailija
10/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on marrasjuhlassa nuotioruokaa :)

Vierailija
11/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi täyttää 4v marraskuussa mutta ei kyllä ole suunniteltu vielä mitään.

Vierailija
12/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. olen jo tilannut kiitospäivän kalkkunan. Halloween-kurpitsat on myös jo kasvatettu ja treatit ostettu, tosin juhla on jo lokakuun puolella. Kiva kun täällä Suomen pimeydessäkin  on mukavia juhlia! Black Friday on sekin hyvä traditio lähteä kiitospäivän porukalla ostoksille.

Vierailija
13/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä juhli marraskuussa edes Suurta Lokakuun vallankumousta.

Vierailija
14/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Suunniteltu tyttöjen pikkujoulu lähiravintolaan tai toiseen kaupunkiin, taksilla, jännää, odotan todella!

Vierailija
15/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti vietetään kekriä pyhäinpäivän aikaan. Menu ei ole vielä valmis, mutta aika perinteiseen tapaan mennään. Kesällä tein jo erilaisia säilykkeitä, joista ekat purkit avataan kekrinä. Täytyy katsoa, mitä kaupoista saa, mutta pääruuaksi olisi kiva tehdä hirven routapaisti. Jos siis saan kaupasta hirveä. Alkuruuaksi ehkä joku juuressosekeitto. Yksi säilykkeistä on rommi-kirsikkahillo ja jotain siihen sopivaa jälkiruuaksi. En ole vielä miettinyt, mitä. 

Vierailija
16/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pidettiin jo elokuussa, pikkujoulut oli syyskuussa, marraskuussa aloitetaan pääsiäistä. Kerrankin kerkesin ennen herra Tokmannia, siellä vasta joulu hässäkkä ollut muutaman viikon.

Vierailija
17/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aihe! Itse haluaisin viettää kerrankin halloweeniä jotenkin, mutten oikein tiedä miten. Ollaan lapseton pariskunta.

Vierailija
18/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meinaan juhlia lähikuppilassa oluen parissa.

Vierailija
19/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 31v marraskuussa. Aion tehdä pizzaa ja jotain ihanaa fetasalaattia. Ehkä viinipullonkin ostan.

Vierailija
20/23 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani täyttää 15.11. 50vuotta.

Isot juhlat tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme