Nousiko painosi pysyvästi lasten saannin jälkeen?
Itsellä tuli pelkästään jo lihasmassaa lisää joka puolelle joka nosti painoa.
Kommentit (33)
Noin 10kg kummastakin lapsesta. Ja noin 5kg olen saanut pois kummastakin. Jäljellä noin 10kg:n "iskämassu".
M45
Nousipa hyvinkin. 46 kg > 55 kg. Ennen vaan taiteilin ja elin pussikeitoilla sekä omenoilla. Lapsien jälkeen tulee tehtyä kunnon safkaa lapsille, jota kernaasti myös itse syön. Olen tyytyväinen! Ei palele! Maailma ei romahtanutkaan painonnousuun.
Raskaudessa painoa tuli joku 30 kg, ja 20 kg siitä jäi. Ehkä joskus pääsen täältä väsymyskuopasta ja pystyn taas laihduttamaan kohti normaalipainoa.
Nousi raskauden aikana 10kg ja putosi sitten 6-8kg. Vähän jäi.
Paino on myöhemmin noussut paljon enemmän muista syistä.
Ainoa konsti millä olen saanut painon putoamaan pysyvämmin on 2+5 dietti.
Eli 2 paastopäivää viikossa.
Paastopäivinä syödään vaan 2000kJ/päivä. (n. 500kcal)
Tämä vastaa n. 2 pussipuuroa ja 2 Saarioisten lihakeittioa.
Ennen ekaa laata 24 v. painoin 53 kg/167 cm. Raskausaikana paino nousi 72 kiloon ja raskauden jälkeen putosi 57 kiloon.
Tokassa raskaudessa 27 v. paino nousi 83 kiloon ja laaki raskauden jälkeen 62 kiloon.
Kolmannessa raskaudessa 30 v. joka meni kesken 12 viikolla, paino ehti nousta 67 kiloon ja raskauden jälkeen jäi 64 kiloon.
Neljäs raskaus 32 v. paino nousi 85 kiloon ja nyt neljä vuotta synnytyksestä paino on jäänyt 68 kiloon. Ja tuntuu, että todella haastavaa tuosta saada pudotettua painoa pysyvästi.
Ei itselleni, mutta tyttäreni äiti naukaisi itselleen sellaisen hehtobootyn ettei mitään järkeä.
Painoa tuli varmaan 40kg enemmän, mutta synnytyksen JÄLKEEN. Ja tämä on oikeasti aika käsittämätöntä, järkevää kotiruokaa syötiin, ruokailurytmi oli suht kohdallaan.
Salasyöntiä?
Pahoittelen kaikille sanavalintaani, mutta se oli kyllä niin käsittämätön transformaatio, että vaikutti jo parisuhteeseen.
Erosimme n. vuotta sen jälkeen kun tytär syntyi, osasyynä se, ettei puoliso viitsinyt pitää itsestään huolta fyysisesti (minä olin koti-isänä siitä kun tytär oli 3kk->).
Tytär jäi asumaan minun kanssani, ja äiti on paisunut vuosi vuodelta enemmän siitä lähtien
Lähtöpaino 54 kg, loppuraskaudesta 74 kg, puoli vuotta synnytyksestä 49 kg. Kannatti imettää.
Ei. Jokaisen lapsen kohdalla synnytyksen jälkeinen paino oli pienempi kuin raskauden alussa. Imettäess´ä paino putosi vielä lisää. Että kyllä jokainen ylimääräinen kilo on kerätty ihan syömällä...
Vierailija kirjoitti:
Ei itselleni, mutta tyttäreni äiti naukaisi itselleen sellaisen hehtobootyn ettei mitään järkeä.
Painoa tuli varmaan 40kg enemmän, mutta synnytyksen JÄLKEEN. Ja tämä on oikeasti aika käsittämätöntä, järkevää kotiruokaa syötiin, ruokailurytmi oli suht kohdallaan.
Salasyöntiä?
Pahoittelen kaikille sanavalintaani, mutta se oli kyllä niin käsittämätön transformaatio, että vaikutti jo parisuhteeseen.
Erosimme n. vuotta sen jälkeen kun tytär syntyi, osasyynä se, ettei puoliso viitsinyt pitää itsestään huolta fyysisesti (minä olin koti-isänä siitä kun tytär oli 3kk->).
Tytär jäi asumaan minun kanssani, ja äiti on paisunut vuosi vuodelta enemmän siitä lähtien
Oletko varma ettei lihonnut sun takia?
Jättikö sut toisen takia?
Vaimolla nousi ihan ilman lapsiakin. Taitaa olla kakarat vain tekosyy naisille porsasteluun avioliitossa.
Tuli kiloja kymmenisen, mutta vasta silloin, kun pienin oli jo leikki-iässä. Ehkä tämä liittyy enemmänkin ikään kuin lasten saantiin. Olen edelleen normaalipainoinen, joten en pahemmin vaivaa päätäni aiheella.