Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love tentti

Vierailija
05.10.2022 |

Onko netissä mitään sivustoja missä pystyisin treenaamaan love tenttiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta Blues Sectionin, Wigwamin, Tasavallan presidentin Pekka Strengin ja Tabula Rasan tuotantoa kuunteluun noin ens alkuun.

Vierailija
2/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, www.verkkarit.fi. Pääset kirjautumaan sinne omilla tunnuksillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden tentti. Sitä pääsee harjoittelemaan vaikka makuukammarissa.

Vierailija
4/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain työnantajani viralliselta tenttivalvojalta koodin jolla tilasin työnantajan kustannuksella vaadittavat kurssit kun olin ensin luonut käyttäjätunnuksen Taysin Moodleen, ts. uudistin vanhan tunnuksen kun tunnisti sähköpostin kautta käyttäjätilin viiden vuoden takaisesta edellisestä lupauusinnasta. Samoilla tunnuksilla pääsi sitten Taysin Moodlessa lukemaan kaiken vaadittavan tenttimateriaalin ja harjoittelemaan lääkelaskuja ilman rajoituksia harjoituskertojen määrässä.

Vierailija
5/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos teet loven työnantajan piikkiin, niin esimiehen pitäs antaa sulle love-tunnukset, joilla voit harjoitella tenttiä varten.

Muuten voit harjoitella lukemalla lähihoitajan/sairaanhoitajan lääkehoitokirjoja. Youtubessa on lääkelaskuoppaita.

Vierailija
6/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain työnantajani viralliselta tenttivalvojalta koodin jolla tilasin työnantajan kustannuksella vaadittavat kurssit kun olin ensin luonut käyttäjätunnuksen Taysin Moodleen, ts. uudistin vanhan tunnuksen kun tunnisti sähköpostin kautta käyttäjätilin viiden vuoden takaisesta edellisestä lupauusinnasta. Samoilla tunnuksilla pääsi sitten Taysin Moodlessa lukemaan kaiken vaadittavan tenttimateriaalin ja harjoittelemaan lääkelaskuja ilman rajoituksia harjoituskertojen määrässä.

Sorry siis se on PSHP:n Moodle, kirjautuminen menee Taysin sivujen kautta.

Vierailija
7/7 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rakkaustentistä kiitettävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä