Lääkäri ei uskonut, etten käytä alkoholia
Koska olen oikeasti syrjäytynyt, lääkäri ei uskonut, etten käytä huumeita tai alkoholia tai polta tupakkaa. Kirjaus kuuluu "ei halu kertoa alkoholin käyttöään".
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset kirjataan "Potilaan itsensä kertoman mukaan ei käytä alkoholia." jne.
Tyyppi taitaa luulla että lääkäri on selvänäkijä ja hän ei ole vastannut alkoholin käyttöön mitään koska olettaa että lääkärin pitäisi se tietää/nähdä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et lääkärissä ole käynytkään. Verikokeista näkee kaiken.
Ei näe. Minulla on suurentuneet punasolut ja lääkäreitä ei ole 10 vuoteen kiinnostanut mistä syystä koska pitävät juoppona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et lääkärissä ole käynytkään. Verikokeista näkee kaiken.
Ei näe. Minulla on suurentuneet punasolut ja lääkäreitä ei ole 10 vuoteen kiinnostanut mistä syystä koska pitävät juoppona.
Otitko sikapiikin? Mulle kävi samoin, diagnoosi: pernisiöösi anemia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset kirjataan "Potilaan itsensä kertoman mukaan ei käytä alkoholia." jne.
Ei tuo ole paljonkaan parempi. Vihjaa siihen, ettei potilas kerro totuutta. Jos menen lääkäriin jalkakivun takia, niin ei silloin kirjata, että potilaan itsensä mukaan ei voi kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin joutunut päihdeongelmaisten asumisyksikköön kun jouduin talon purkamisen takia muuttamaan eikä asuntoa ollut tiedossa kun oli enää n.kk aikaa asua siinä. Enkä ole alkoholisti tai yleensä mikään ongelmainen. Tälläinen sijoittelu on laissa kielletty mutta vantaan johtava sos.työntekijä ei siitä piitannut. Onneksi sain yksityiseltä asunnon. Muuten olisi maine mennyt koska tiedot asumisesta päihdeongelmaisten asuntolassa jää tietoihin ja tuskin olisin normaali asuntoa enää saanutkaan. Aika törkeätä toimintaa.
No useissa kaupungeissa ei ole muuta paikkaa akuuttiin asunnottomuuteen kuin pääasiassa päihdeongelmaisille tarkoitettu palvelukeskus. Ei sossu voi taikoa asuntoa. Ja jotain ongelmaahan jos aikuinen ei saa hommattua asuntoa itselleen.
hommasinhan mä asunnon. En vaan halunnut yksityiselle vaan kaupungille koska ne ovat halvempia. Kyse on siitä että pitkäaikaistyöttömänä ilman muuta luokitellaan päihdeongelmaiseksi. Kyllä mulla asuntohakemukset oli 2 vuotta vetämässä niin vantaalle stadiin ja espooseen eikä tarjottu kuin muutamaa asuntoa jotka oli liian kalliita tai hissittömiä,molemmat on sopimattomia. Samankokoisen asunnon omaava naapuri kyllä sai asunnon hekalta mutta oli duunissa niin sen perusteella varmaankin tuli valituksi. Ei meitä pieneläkkeellä olevia haluta,eläkeläisiä on liikaakin toisten mielestä.
Mullon ollu rasvanen maksa nuorempana ja mä näytin siltä mitä olin, death metal bändin solistilta, mä jouduin meneen yksityiselle kun edes valituksessa ei uskottu et linnunpelätin vois olla selvinpäin.
Oli sit hormonitoiminnasta kiinni se mun ongelma, ois kuulemma ollu hengenvaarallinen tila äkkiväärästi.
Onneks oli rahaa niin ei tarvinu kakskymppisenä masilman onnellisimpiin ennakkoluuloihin.