Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Ihon hoitoon on yksi ylivoimainen keino - ihotautilääkäri kertoo nyt sen

Vierailija
05.10.2022 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän paljon alkuasukkailla on ollut finnejä, kun eivät ole saippuaa jatkuvasti hanganneet naamaansa.

Saippuahan vaan pahentaa ihoa.

Vierailija
22/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se keino nyt oikein on? Jos mun huono iho viimeinkin paranisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti kaiken a ja o on ollut puhdistaa iho hyvin ennen nukkumaan menoa.

Anteeksi, mutta ei kysytty sun keinoja vaan tuon jutun asiantuntijan.

Ne kierrättää noita samoja juttuja ja aina se keino on sama. Pyörää ei siis ole keksitty uudelleen. Jos olisi olisit kuullut siitä jo joka tuutista jotka haluaisivat rahastaa sillä.

Vierailija
24/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sivu jo menossa eikä kukaan vieläkään ole vastannut kysymykseen. Huoh.

Vierailija
25/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kierrättää noita samoja juttuja ja aina se keino on sama. Pyörää ei siis ole keksitty uudelleen. Jos olisi olisit kuullut siitä jo joka tuutista jotka haluaisivat rahastaa sillä.

Ei ole aina sama. Välillä se on aurinkosuoja, välillä veden juominen, välillä retinoli jne. Puhdistus se on aika harvoin.

Vierailija
26/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän paljon alkuasukkailla on ollut finnejä, kun eivät ole saippuaa jatkuvasti hanganneet naamaansa.

Saippuahan vaan pahentaa ihoa.

Riippuu täysin saippuasta ja mitä siinä on. Olen atoopikko ja pessyt itseni päästä varpaisiin samalla saippualla jo vuosia, eipä oireile iho enää. Jos vaihdan saippuaa, tulee ongelmia.

Vierailija
27/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaisin että kun pesee kasvot, ottaa aina PUHTAAN uuden pyyhkeen johon kuivaa ne. Ei tule päiväkausia pyyhkeessä muhineita bakteereita taas levitettyä uudelleen iholle.

Jotkut oikaisevat tämän kuivaamalla kasvot esim. talouspaperiin, kevyesti painelemalla.

Melkein ilmainen kikka kokeilla ilman suurempaa vaivaa.

Vierailija
28/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee kyllä finnejä suklaasta. Juustosta ei tule.

Vierailija
29/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi laiska pesemään naamaa muuten kuin mitä se suihkussa huuhtoutuu. Käytän kasvojenpesugeeliä muutaman kerran viikossa. Nyt ilmojen kylmettyä kasvojen ihoa on alkanut kiristää ja käytän kosteusvoidetta silloin kun muistan eli varmaan joka toinen päivä. Olen etätöissä ja meikkaan nykyään tosi harvoin. En käytä kasvonaamioita, seerumeita tai kuori ihoa kuin pari kertaa vuodessa.

Kaikesta tästä ihonhoidon laiminlyönnistä huolimatta minulla ei ole näppylöitä. Nenässä ja leuassa on jonkin verran mustapäitä, mutta niitä oli silloinkin kun meikkasin päivittäin ja puhdistin ihon uskollisesti aamuin illoin.

Vierailija
30/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tässä se suuri salaisuus. Tadaa!

Iho täytyy puhdistaa, kosteuttaa ja suojata auringolta.

Vierailija
31/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ne on aina olleet, ja tärkeimpänä puhdistus illalla. Mutta sanottiin yksi ylivoimainen keino, niin sitten se puhdistus. Aurinkosuoja ja kosteutus sen lisäksi.

Vierailija
32/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trendinä ollut monivaiheinen puhdistus saattaa saada ihon ärtymään. Pitää löytää omalle iholle sopivat tuotteet. Aamuisin usein riittää pelkkä vesipesu.

Vierailija
33/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta olin oikeassa. Mitäs nyt sanot?

Vierailija
34/34 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole yhtä keinoa - eikä ole yhtä syytä, miksi iho on, mitä on. Juuri katsoin, että mun 60+ äidillänikin on vieläkin finnejä selässä. Ja niin on mullakin (n. 40v, bmi 22). On toki ollut teinistä asti. Monipuolinen, kohtuu terveellinen ruokavalio on molemmilla. Tiedä sitten, jos rupeaisi rajoittamaan, ettei saa syödä sitä eikä tätä, niin helpottuisiko, mutta hitsin paljon rasittavampaa se olisi, kuin vain sietää niitää selkäfinnejä. Välillä mulla oli parempi tilanne, mutta hormonikierukan laiton jälkeen räjähti taas. Toisaalta, kipeät menkat jäi kokonaan pois, eli mieluummin pidän kierukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi