Mitä tuotetta sulla on vaikeuksia löytää kaupasta, koska et hahmota mihin kategoriaan
se kaupan logiikan mukaan kuuluu? Mulla on jauhemaainen vaniljakastike. En koskaan löydä sitä helpolla oli kauppa mikä tahansa.
Kommentit (91)
Mä etin eilisiltana hunajaa pyörien hyllyjen välissä kuin väkkärä. Mun mielestä se ei edes lukenut katosta roikkuvissa kylteissä, joita niitäkin luin useita. Sattumalta löysin, kun löysin ensin hyllyn päässä olevan massaesittelyn. Ilman sitä olisi jäänyt löytymättä ja olin jo kotiin lähdössä.
Hiiva, kananmunat, öljyt, pähkinät ja perunamuusijauhe aina hukassa uudessa kaupassa. Kauhein paikka josta kerran löysin mantelit oli sipulihyllyn vieressä, kun kaikki pähkinät, paitsi leivontaan tarkoitetut pähkinät (???) oli laitettu vihannesosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leseet ja rouheet. Ja piparjuuritahnaa kerran etsin pienehkössä marketissa tosi kauan. Ndujasta ei ollut mitään käsitystä, missä päin Prismaa se on.
Piparjuuritahnaa minäkin olen hakenut monesti eri Prismoista. Ei ole vielä löytynyt.
Yleensä se on majoneesien vieressä kylmässä.
Missä kaupassa majoneesit myydään kylmästä?
Felixin tuubit on kaikissa kaupoissa kylmässä. Ja piparjuuritahna on felixin tuubissa. Että on siinä logiikka.
En löydä S-ryhmän kaupoista tuotteita, meillä on selvästi eri kategoriat:-)
Kuivatut herneet
isot vaaleat karjalanpiirakat muovipakkauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leseet ja rouheet. Ja piparjuuritahnaa kerran etsin pienehkössä marketissa tosi kauan. Ndujasta ei ollut mitään käsitystä, missä päin Prismaa se on.
Piparjuuritahnaa minäkin olen hakenut monesti eri Prismoista. Ei ole vielä löytynyt.
Yleensä se on majoneesien vieressä kylmässä.
Missä kaupassa majoneesit myydään kylmästä?
Hangon k-supermarketissa, voin ja margariinien vieressä
Mä en tiennyt että tää on yleinen ongelma, oikeasti luulin että itse en vaan ymmärrä logiikkaa jonka muut ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat on yleensä maitohyllyn lähettyvillä. Siellä lämpötila on munien säilytykselle sopivin.
Ennen foodien sovellus oli loistava hyllypaikkojen metsästämiseen, mutta jostain syystä tuhosivat toimivan ja hyödyllisen sovelluksen. Kuukausien mankumisen jälkeen lisäsivät s-kauppojen uuteen sovellukseen hyllypaikat, mutta sekään ei auta, jos ko. kaupalla ei ole nouto/kotiinkuljetusta.
Mutta ei aina. Yhdessä lähialueen Prismassa ne ovat heviosastolla, toisessa taasen samassa kylmähyllyssä, jossa ensin on mehukeitot ja mehut, sitten margariinit ja voit ja lopuksi munat.
Sitten on vielä erikoiskampanjat: tuote oli ennen hyllyvälissä 12, mutta nyt se onkin hyllynpäädyssä 57-58 kun on tuotemerkin maksettu pääty.
Nämä jos mitkä, pännii. Ei löydä, ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat on yleensä maitohyllyn lähettyvillä. Siellä lämpötila on munien säilytykselle sopivin.
Ennen foodien sovellus oli loistava hyllypaikkojen metsästämiseen, mutta jostain syystä tuhosivat toimivan ja hyödyllisen sovelluksen. Kuukausien mankumisen jälkeen lisäsivät s-kauppojen uuteen sovellukseen hyllypaikat, mutta sekään ei auta, jos ko. kaupalla ei ole nouto/kotiinkuljetusta.
Mutta ei aina. Yhdessä lähialueen Prismassa ne ovat heviosastolla, toisessa taasen samassa kylmähyllyssä, jossa ensin on mehukeitot ja mehut, sitten margariinit ja voit ja lopuksi munat.
Kaaren Prismassa muuttivat järjestyksen. Pari kertaa jäi munat ostamatta, ei siinä hehtaarihallissa jaksanut enää seilata. Nyt tiedän, että ovat leipähyllyjen lähellä.
Voisivat kyllä laittaa opasnäyttöjä, vähän kuin hedelmävaa'at, painat kuvaketta ja näyttö kertoisi hyllyvälin numeron.