Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta sulla on vaikeuksia löytää kaupasta, koska et hahmota mihin kategoriaan

Vierailija
05.10.2022 |

se kaupan logiikan mukaan kuuluu? Mulla on jauhemaainen vaniljakastike. En koskaan löydä sitä helpolla oli kauppa mikä tahansa.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondensoitu maito ja purkkicroissantit.

Vierailija
22/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapusut! En koskaan löydä joten osamatta jää.

Vierailija
24/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesto. Kumma että se ei voi olla siellä missä muut pastakastikkeet tai maustekastikkeet. Pestoa saa aina etsiä. En nytkään muista missä se on.

Vierailija
25/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaltaat

Vierailija
26/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunamehu ja tölkissä oleva kroisantti taikina. Joissain kaupoissa sitruuna ja limettimehu on mauste, joissain mehu. Kroisanttitaikina on ihan missä sattuu, kun sen pitää olla viileässä.

Vierailija
27/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisenhillo. Joskus se on hilloissa, joskus säilykkeissä, joskus ateriakastikkeissa ja joskus jossain maailman makuja -hyllyssä.

Vierailija
28/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kauppojen tapa vaihtaa koko ajan tuotteiden paikkaa. KOKO AJAN. Ja moni asia on alahyllyllä vaikeasti tai korkealla.

Kaupoilla on ihan oikeasti olemassa omat kaavionsa sille miten tuotteet sijoitellaan hyllyyn. Tuotteen sijoitteluun vaikuttaa mm. kyseisen tuotteen myyntivolyymi, eniten myyty on usein helpoimmin otettavissa.

Vierailija
29/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondensoitu maito. Sen yhden ainoan kerran kun olen sitä tarvinnut, oli pakko kysyä myyjältä mistä löytyy kun ei itselle tullut mieleenkään etsiä säilykehyllyltä.

Vierailija
30/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leseet ja rouheet. Ja piparjuuritahnaa kerran etsin pienehkössä marketissa tosi kauan. Ndujasta ei ollut mitään käsitystä, missä päin Prismaa se on.

Vierailija
31/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kauppojen tapa vaihtaa koko ajan tuotteiden paikkaa. KOKO AJAN. Ja moni asia on alahyllyllä vaikeasti tai korkealla.

Kaupoilla on ihan oikeasti olemassa omat kaavionsa sille miten tuotteet sijoitellaan hyllyyn. Tuotteen sijoitteluun vaikuttaa mm. kyseisen tuotteen myyntivolyymi, eniten myyty on usein helpoimmin otettavissa.

Mä luulin, että parempi kate vaikuttaa. Kyykkytuotteet on kaupan omia merkkejä yms.

Vierailija
32/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leseet ja rouheet. Ja piparjuuritahnaa kerran etsin pienehkössä marketissa tosi kauan. Ndujasta ei ollut mitään käsitystä, missä päin Prismaa se on.

Piparjuuritahnaa minäkin olen hakenut monesti eri Prismoista. Ei ole vielä löytynyt.

Vierailija
33/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitojauhe

Vierailija
34/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilastut.

Mikseivät voi olla siellä missä sipsit ja muutkin naksut!

Aina on joku oma hylly niille, jota sitten saa hakea eri kaupoista.

Vierailija
35/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussimuusijauhe. Joissakin se on jauhoissa ja joissakin se on riisin ja pastan kanssa samassa. Ja Herbamare. Jossain se on suoloissa ja jossain se on mausteissa. Ja muutenkin mausteet ja suolat ja sokerit sais olla samassa rivissä.

Vierailija
36/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät kahvit. Joskus välipalahyllyssä, joskus jogurttiin vieressä, joskus omassa hyllyssä tai kylmäaltaassa jonkun hyllyn päädyssä. Mitään logiikkaa näiden sijoitteluun en ole keksinyt.

37/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunat ovat tosiaan milloin missäkin.

Sokeria olen myös joutunut etsimään monta kertaa. Ihan tavallista kidesokeria.

Joulun alla en ikinä meinaa löytää luumuhilloa. Ylipäätään sesonkituotteissa ärsyttää se, että ne on jossain omassa paikassaan eikä niin että esim. luumuhilloa löytyy hillohyllystä.

Vierailija
38/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas löydän samoja tuotteita monesta eri paikasta. Kolmea eri pähkinähyllyä, kolmea eri juomapullohyllyä.

Vitamiinit on aina arvoitus. Saattaa olla eläinruuan vieressä tai karkkihyllyssä.

Vierailija
39/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuntemattomasta kaupasta saa etsiä tortillakuoria. Sitten on tietyt jauheet, onko ne puurohyllyllä, jauhohyllyllä vai maustehyllyllä. Suosinkin tuttua kauppaa, kun silmät kiinni saa etsimät tarvikkeet.

Tuntemattomasta todella labyrinttimäisestä jättikaupasta olen poistunut, kun ei tiettyjä hyllyjä vain löydä.

Se on totta, että tortillaletut on vähän missä sattuu, mutta useimmilla kaupoilla on tex mex-hylly, jossa on kaikki asiaankuuluvat tuotteet ja värikäs hylly on helppo erottaa.

Kananmunat on minustakin vaikeimmat.

Vierailija
40/91 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piparjuuritahnaa minäkin olen hakenut monesti eri Prismoista. Ei ole vielä löytynyt.

Yleensä se on majoneesien vieressä kylmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi