Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän ensi vuonna 45 ja nyt ihan lyhyessä ajassa kasvot valahtaneet

Vierailija
05.10.2022 |

Mitä näille voi tehdä. Tuntuu että on pieni leuka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä rypyt pois, katso kitiä, täyttää 48 ja ei rypyn ryppyä ja muutenkin naisessa pitää olla pehmeyttä ja pyöreyttä

Vierailija
2/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen. Sitä täytyy vanhemmiten vähentää. Hankitaan pienentävä peili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa kasvojenkohotukseen niin aika vähän on tehtävissä. Toki jos roikkuu pää ylösalaisin niin ei näytä kuvassa niin valahtaneelta, tukka vaan ei ole silloin kovin hyvin.

Vierailija
4/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten malli ja väri, meikki, vaatteiden sävy ja malli.

Noilla voi joko korostaa sitä valahdusta tai sitten häivyttää.

Jos siis puhutaan asioista joihin ei kuulu kirurgin veitsi. Minusta on kyllä kauniimpaa kun nainen ikääntyy luonnollisesti, sitä ei toki tässä kysytty mutta sanoinpa vaan. Itsensä hyväksyminen tekee ihmeitä.

Vierailija
5/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin yrittää sopeutua. Se kerran valahtanut naama ei enää takaisin omalle paikalleen nouse ainakaan ilman kirurgin apua vaan päinvastoin jatkaa valumistaan.

Se on hurjaa ja etenkin kurjaa kuinka oma peilikuva hätkäyttää liki päivittäin.

Vierailija
6/6 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45 ja alkanut tehdä kasvojumppaa ja -hierontaa päivittäin. Lisäksi ostin retinolivoidetta ja yritän edelleen syödä terveellisesti ja juoda riittävästi vettä. Loppu on hyväksymistä. Jonkin aikaa kriiseihin muuttuvasta ulkonäöstä, mutta nyt olen jo hyväksymään päin :)