Reservistä eroaminen on kymmenkertaistunut viime vuoteen verrattuna
Ihmiset eivät halua joutua tykinruoaksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f3b86498-4e64-45a0-9028-d9724e34a0c9
Kommentit (9)
Olen mieluummin elävä pelkuri. Pakenen varmuuden vuoksi vielä Ruotsiin, siellä meitä sotilaskarkureita hyysätään!
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin elävä pelkuri. Pakenen varmuuden vuoksi vielä Ruotsiin, siellä meitä sotilaskarkureita hyysätään!
Kunhan natoon liitytään molemmat maat niin Ruotsi palauttaa teidät sieltä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olet paskahousu pelkuri. Mutta se että menet Ruotsiin on pelkkää idiotismia.
Jos Suomen lukko murtuu, on Ruotsi vallattau kahdessa viikossa ja Iivana vetää sinua hanuriin viivana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin vain on, että mielummin elävä pelkuri kuin kuollut sankari.
Entäs kuollut pelkuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että olet paskahousu pelkuri. Mutta se että menet Ruotsiin on pelkkää idiotismia.
Jos Suomen lukko murtuu, on Ruotsi vallattau kahdessa viikossa ja Iivana vetää sinua hanuriin viivana.
Senpä vuoksi Ruotsi palauttaisikin nuo kaikki sotatilanteessa takaisin. Taistelemaanhan noista ei olisi mutta kenties tykinruuaksi samalla tavalla kuin rssät niitä pakkovärvättyjään käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin vain on, että mielummin elävä pelkuri kuin kuollut sankari.
Miltä tuntuu olla laineiden viemä kaarnan pala, joka ei itse yritä edes muuttaa virran suuntaa? Passiivi lienee paras kuvaamaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä vuoksi Ruotsi palauttaisikin nuo kaikki sotatilanteessa takaisin. Taistelemaanhan noista ei olisi mutta kenties tykinruuaksi samalla tavalla kuin rssät niitä pakkovärvättyjään käyttää.
Ja tykinruokahan ei edistä sotamenestystä, mutta sitä ei onneksi ryskyn kesäteatteri-Kenraalit tajua. Ja se on meidänkin onni.
Hyvin pieni joukko lukumäärällisesti. Prosentin murto-osia reservin koosta.
Samaan aikaa Venäjältä on paennut 700 000 ihmistä ulkomaille.