Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän syyllinen ja paha olo

Vierailija
05.10.2022 |

Paha olo tulee uniinkin. Koko yön käsittelin asioita. Tätä on nykyään joka yö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koet syyllisyyttä?

Vierailija
2/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulla on syyllinen ja huono olo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen auttaa. Etsi tukea. Ja jos olet tehnyt jotain väärää, voit aina mennä ja pyytää anteeksi. Itselleenkin pitää sitten antaa anteeksi ja olla armollinen.

Vierailija
4/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata soittaa suuta kundeille, vedä narun jatkoksi itsesi ja lopeta häirintäsi?

Vierailija
5/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä koet syyllisyyttä?

Ihan koko elämä käsittelyssä. En ole ikinä kuunnellut ketään vaan olen tehnyt oman pään mukaan. Lapsista en voi edes aloittaa... mokannut niin kunnolla. Taidan olla jotenkin häiriintynyt ja on mulla skitsofrenia diagnosoitukin.

Vierailija
6/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata soittaa suuta kundeille, vedä narun jatkoksi itsesi ja lopeta häirintäsi?

Sivusta. Onpas omituinen viesti. Kuulostat itse joltain häiriköltä, joka pitää "kundilauman" kanssa valtaa ja akat vaietkoot, päälle räkänaurua. Itsemurhaan kehoittaminen voi mennä omaan kaulaan. On nähty.

Vierailija
7/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä koet syyllisyyttä?

Ihan koko elämä käsittelyssä. En ole ikinä kuunnellut ketään vaan olen tehnyt oman pään mukaan. Lapsista en voi edes aloittaa... mokannut niin kunnolla. Taidan olla jotenkin häiriintynyt ja on mulla skitsofrenia diagnosoitukin.

Onko nuo ajatukset lisääntyneet viime aikoina? Se että nukut huonosti ja on tuollaisia ajatuksia, voi olla merkki siitä että skitsofrenian hoitotasapaino on huononemassa. Kannattaisi varmaan olla yhteydessä sun hoitavaan tahoon ja kertoa tilanteesta, saatat tarvita tiiviimpää hoitoa tällä hetkellä.

Sinänsä siitä ei tarvitse tuntea syyllisyyttä että tekee asioita oman päänsä mukaan, kunhan kantaa vastuun teoistaan. Joskus tekee hölmöjä asioita vaikka muut kuinka neuvois jotain muuta tekemään, ne on sun omia valintoja.

Vierailija
8/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä koet syyllisyyttä?

Onko nuo ajatukset lisääntyneet viime aikoina? Se että nukut huonosti ja on tuollaisia ajatuksia, voi olla merkki siitä että skitsofrenian hoitotasapaino on huononemassa. Kannattaisi varmaan olla yhteydessä sun hoitavaan tahoon ja kertoa tilanteesta, saatat tarvita tiiviimpää hoitoa tällä hetkellä.

On ne lisääntyneet.

Sinänsä siitä ei tarvitse tuntea syyllisyyttä että tekee asioita oman päänsä mukaan, kunhan kantaa vastuun teoistaan. Joskus tekee hölmöjä asioita vaikka muut kuinka neuvois jotain muuta tekemään, ne on sun omia valintoja.

En ole vastuuta kantanut.