Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miten teet miehellesi selväksi, ettei hän ole itsestäänselvyys?

Vierailija
05.10.2022 |

Päivittäisessä arjessa. Miten huomioit miestäsi ja annat hänen tuntea olevansa tärkeä ja haluttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vielä pitäisi huomioida, kun tekee kaiken muutenkin sen laiskan sian puolesta???

Vierailija
2/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen huomioi miestään. Odottavat vaan palveluita, koska heillä on reikä jota antavat kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla kuin se mieskin huomio minua. Halataan, suukotellaan, kerrotaan että se toinen on tärkeä. Hoidetaan oma osuus kotitöistä ja autetaan toista asioissa joissa hän tarvitsee apua. Kuunnellaan toisen mielipidettä ja erimielisyydet hoidetaan puhumalla eikä huutamalla. Ostetaan toiselle lahjoja ja suunnitellaan kivaa tekemistä ja yllätyksiä. Autetaan kumppania toteuttamaan hänen unelmansa ja tuetaan häntä vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
4/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä juttuja, herkkuruokia, leivon lempipullaa odottamaan kun tulee työmatkalta. Olemme molemmat etätöissä jo yli 10v joten työasioita tulee jaettua, kannustan ja olen hengessä mukana. Joskus onnistun antamaan ratkaisun johonkin ongelmaan. Talot olemme rakentaneet rinta rinnan, en ole istunut kotona odottamassa linnaa prinssi Uljaalta. 

Meillä tuo toki toimii molempiin suuntiin. Talviaikana saan kukkia joka lauantai, jos olen väsynyt tai kipeä mies tekee minunkin osuuteni kotitöistä (menee muuten sujuvasti 50/50). Joskus yllättää jollain herkulla vaikka pitäisi hakea kauempaakin. Tekee mun lempiruokiani.

Vierailija
5/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan, suukotan, kerron että rakastan. Soitan tarviiko jotain kaupasta, varaan aikaa vain meille ilman mitään ylimääräisiä häiriötekijöitä. Oikeasti kuuntelen, kyselen päivästä. Katson ettei ihan kaikki kotityöt kaadu miehen niskaan, vaikka hän suurimman osan niistä tekeekin. Mulla siis töitä 12-15h/pv 6x vko joten mies kerkeää niitä kotitöitä enemmän tehdä.

Kerron että hän on tärkeä.

Vierailija
6/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niitä normijuttuja mitä parisuhteessa tehdään molemmin puolin.

Vierailija
7/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen huomioi miestään. Odottavat vaan palveluita, koska heillä on reikä jota antavat kerran kuussa.

Ei kaikilla ole samalla tavalla kuin sulla.

Vierailija
8/8 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jo paljon, että mies pääsee töistä kotiin tultuaan suoraan syömään. En tee niitä ruokia, joista mies ei tykkää ja teen ruuaksi välillä jopa kaalilaatikkoa, jota en itse mielelläni syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä