Mikä pieni asia sai/saa sinut tänään iloiseksi?
Itse aion ostaa tänään kauppareissulta 4 euron tulilatvan keittiön pöytää kaunistamaan.
Jo pelkkä tieto tästä saa mielen iloiseksi, kun tiedän miten kauaksi aikaa näinkin pieni ostos antaa mulle iloa ja piristää päivää kun istuskelen pimeinä aamuina juomassa kahvia ja seuraamassa, miten pienet nuput aukeaa yksitellen. 😍
Kommentit (34)
Aamulla herätessä sade ropisi ikkunaan. Oli tunnelmallista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Halpa pörssisähkö. Illalla sauna päälle!
lähes tyhjä ja hiljainen linja-auto
Lapsen aamutoimet meni hyvin ja tappelematta ja ehdittiin tarhan retkelle.
Sain säästöön rahaa tavallista enemmän.
Tuo aloitus oli mukava, minuakin piritää kukat ja kiva odotella nuppujen aukeamista.
Aaamulla oli kaunis auringonnousu, se ilahdutti.
Lapsenlapsi on minulla kyläilemässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloin Nightwishiä hiusharjaan tunnin verran.
Keittiössä oli paskaksi puristettu banaani.
Sinisestä tarrastako napsautit tsikiittaan virrat päälle?
Sitten hyö syö vielä ratinkin, niin milläs myö sitten ajellaan?
Iloiseksi minut sai tänään se, kun istuin ulkona ja 20 metrin päässä kaksi käpytikkaa leikkiä löivät paksuja puunrunkoja kierrellen, kuin olisivat hippasilla. Samaan tapaan kuin oravat kiertävät puunrunkoa leikkiessään.
Minulla oli täysin esteetön aitiopaikka.
Ja koska tämä oli niin intresanttia, niin eikös kiukkuinen ampiainen alkanut siinä minua kiusaamaan.
Ajattelin, että pah kuitenkin, kun joku kiusankappale se pitää hieman häiritä luontokatselmusta.
Kävin syksyisessä metsässä lenkillä 16 lämmintä kroppa huutaa hallelujaah sen jälkeen 🥰🥰
Olen flunssassa mutta ystäväni soitti 5 kk hiljaisuuden jälkeen. Kiva oli höpötellä kaikista asioista mitä on tapahtunut perheissämme.
Se, kun sain mieheni houkuteltua mun mukaan kiertämään kirpparia ja yhtäkkiä mies otti mua kädestä kiinni ja sanoi, että "tämä onkin mukavaa, etenkin sinun kanssa"
Soitin ja onnittelin tytärtäni, jolla on synttärit tänään.
Tytär on töissä ulkomailla; ensimmäinen ylennys+ palkankorotus jo tulossa, vaikka hän on ollut nykyisessä työpaikassaan vasta 8 kk. Tytär oli syystä iloinen; samoin tuntee tietysti äitikin...ja isä, kun lapsi menestyy!