Mikä pieni asia sai/saa sinut tänään iloiseksi?
Itse aion ostaa tänään kauppareissulta 4 euron tulilatvan keittiön pöytää kaunistamaan.
Jo pelkkä tieto tästä saa mielen iloiseksi, kun tiedän miten kauaksi aikaa näinkin pieni ostos antaa mulle iloa ja piristää päivää kun istuskelen pimeinä aamuina juomassa kahvia ja seuraamassa, miten pienet nuput aukeaa yksitellen. 😍
Kommentit (34)
Tähän mennessä se että aurinko nousi.
Ihana aloitus ap! Olen iloinen että olen terve, perheessä podettiin koronaa kahden henkilön osalta.
Se ilahdutti, kun luin, että venäläiset ovat soittaneet sotavangeille Abban Mamma Miaa 24/7.
Kiva musa piristää ankeaa vankeuspäivää!
Se että nukuin niin hyvin ja pitkään. Yhdeksän tuntia lähes putkeen. Vähän muistan havahtuneeni unieni keskeltä.
Sekin ilahduttaa että on lomaviikko
Oli kaunis auringonnousu ja näkyi myös sateenkaari. Yhdessä ihastelimme pihalla ennen kuin lapset menivät kouluun ja päiväkotiin.
Olen iloinen siitä, että työyö meni kivasti ja nyt istun kotona parvekkeella kahvilla. Ulkona huoltomiehet häärää lakaisinkoneillaan lehtiä pois ja ihmiset kiiruhtavat töihin ja kouluun. Sataa ripottelee ja on kivan hämärää ja lämmintä. Syksy on ihan parasta aikaa 🍁
Vierailija kirjoitti:
Se ilahdutti, kun luin, että venäläiset ovat soittaneet sotavangeille Abban Mamma Miaa 24/7.
Kiva musa piristää ankeaa vankeuspäivää!
"Mamma mia, now I really know
My, my, I could never let you go"
Tinderviesti hyvätasoiselta naiselta
Että saan koitkuljetuksella 2 viikon ruuat. Itse en jaksa, kun ikää. Tulee mukana myös hyväskää. Aamulla 2 lasta soitti, tuli hyvä mieli. Hyvää päivää teille kaikille.
Mukava aloitus ap! Minulla on punainen tulilatva pöydällä. Istuin aamulla aikaisin kahvia juoden, kukkaa katsellen ja kaunista auringonnousua ihallen. Tuli hyvä ja iloinen olo, joka jatkuu vieläkin. Nyt sataa, nautin sateen ropinasta, luen kirjaa ja pian päivälevolle. Olen työeläkkeellä ja aikaa tehdä kaikkea mikä miellyttää.
Moottorisaha lähti käyntiin ensimmäisellä nykäisyllä.
Pitkä pyörälenkki raikkaalla säällä.
Lauloin Nightwishiä hiusharjaan tunnin verran.
Taputtelin ja silittelin vaimoani aamulla peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Lauloin Nightwishiä hiusharjaan tunnin verran.
Keittiössä oli paskaksi puristettu banaani.
Sinisestä tarrastako napsautit tsikiittaan virrat päälle?
Migreeni meni ohi, ja pääsin käymään pyöräillen kaupassa. Siellä oli tarjouksessa herkullisia kotimaisia omenoita.
Se, kun vaimo lopultakin lähti töihin ja sietämätön nalkutus ja kaakatus hiljeni. 🙏