Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän haikeaa. Tänään lähtee vaihtoon sohvapöytä joka on ollut meillä parikymmentä vuotta

Vierailija
05.10.2022 |

Edesmenneen isäni joskus korjaama ikivanha puupöytä. Poisti maalit ja liimaili jalkoja tukevammaksi, vähän lyhensikin että sai sopivaan korkuiseksi. Sen ääressä on monet hauskat hetket vietetty. Kannessa on kaikenlaista tahraa, punaviinirinkulakin muistona jostain illanistujaisista. Onkohan uuden pöydän päällä yhtä mukava pitää jalkojakaan aamukahvia juodessa kuin tämän vanhan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaja on siis löytynyt vai miten se lähtee vaihtoon.

Vierailija
2/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua.

Hassu juttu, mutta mun olo vaikea luopua lapsuudenkodin lavuaarissa, joka vaihtui putkiremontin yhteydessä.

Siinä isän kanssa liottelon aina postimerkkejä. Harjasin hampaita ja oksensin sinne lapsena kipeenä jne jne.

No, uusi lavuaari on siitä positoreiän kohdalta jo ihan itsekseen mennyt säröillä hiljakseen. Putkirampastq 8 vuotta. Surkeaa laatua. Entinen oli aivan ehjä. Em ymmärrä, miksi piti tempan yhteydessä vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää heivata pois? Puisen voi aina korjata. Mun pöytä on yli 100 v vanha.

Et kai vaihda Ikeaa tilalle?

Vierailija
4/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikea luopua rakkaasta vessanpöntöstä, mutta on kai pakko. Lääkäri määräsi.

Vierailija
5/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin hankimme uuden upean pöydän vastaavan talonpoikaispöydästä tehdyn tilalle. Mieheni mieledtä se oli liian suuri ja korkea.

Onneksi emme myyneet vanhaa vaan säilöimme sen autotalliin. Nyt vuotta myöhemmin vanha pöytä on palannut olohuoneeseemme:)

Vierailija
6/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää heivata pois? Puisen voi aina korjata. Mun pöytä on yli 100 v vanha.

Et kai vaihda Ikeaa tilalle?

Ei se rikki olekaan. Ei enää oikein sovi ympäristöönsä, siksi vaihto. Tilalle tulee muuhun kalustukseen sopiva, antiikkipöytä sekin. Ei ikeassakaan mitään vikaa ole. Meillä on sieltä joitain kalusteita, mökillä on kokonainen keittiö, ja kaikkiin ollaan tyytyväisiä oltu. Ap

Vierailija
7/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maahan se lähtee vaihtoon? Koko vuodeksiko?

Vierailija
8/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tuohon vaihtoon-sanaan tulee viisastelijat tarttumaan mutta en jaksanut enää editoida otsikkoa. AV on niin arvattava ja mä olen viettänyt täällä liikaa aikaan kun pystyn tuollaiset asiat ennustamaan😄 Ap

Vierailija
9/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kierrätykseen vanhan kirjahyllyni. Jätin sille jäähyväiset ja melkein itku tuli , onneksi hakemassa ollut mies käyttäyti fiksusti.

Vierailija
10/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tuohon vaihtoon-sanaan tulee viisastelijat tarttumaan mutta en jaksanut enää editoida otsikkoa. AV on niin arvattava ja mä olen viettänyt täällä liikaa aikaan kun pystyn tuollaiset asiat ennustamaan😄 Ap

Laitatko Torille, ennakkomarkkinointi jo hyvällä mallilla. 

Vierailija
11/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin kierrätykseen vanhan kirjahyllyni. Jätin sille jäähyväiset ja melkein itku tuli , onneksi hakemassa ollut mies käyttäyti fiksusti.

Minulla tosiaan myös tapana kiintyä esineisiin. Kaikenlaisia (tarpeettomia) juttuja jemmattuna kun en raaski heittää pois. Onneksi aina välillä tulee järkiinsä ja tulee karsittua tavaraa. Ap

Vierailija
12/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaikea luopua rakkaasta vessanpöntöstä, mutta on kai pakko. Lääkäri määräsi.

:-D

Vierailija
13/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko Torille, ennakkomarkkinointi jo hyvällä mallilla. 

Miten ihmeessä näet tässä jotain ennakkomarkkinointia? Ap

Vierailija
14/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin kun lähdin meidän vanhasta rivarikämpästä. Muutto kuitenkin oli meidän rakentamaan omakotitaloon johon muuttoa oltiin odotettu kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
15/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siinä se uusi pöytä nyt on paikallaan. Hyvältä näyttää. Vanha odottaa eteisessä varastoon vientiä :( Ap

Vierailija
16/16 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon uuteen, koska joskus tulee hyvä kestävä malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi