Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ns prpteiinipatukan, jossa 45 gramman patukassa oli proteiinia 0,07 grammaa

Vierailija
04.10.2022 |

Näin patukan käärepaperi ilmoittaa. Harmittaa kun ei ollut ikänäköön tarkoitettuja lukulaseja mukana kaupassa. Olisin saanut suklaapatukat halvemmalla ihan tavallisesta karkkihyllystä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia patukoita ei tarvitse mihinkään.Et kai luule ettei muuten saa proteiinia?

Mistä sä tiedät muiden tarpeen? Syön proteiinilisiä koska muuten en meinaa saada proteiinia tarpeeksi. Pitäis saada reilusti yli 100 niin ilman lisiä mulla jää herkästi johonkin 60.

Olet lähes paastossa jos tuo on mahdollista.

Vierailija
22/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia patukoita ei tarvitse mihinkään.Et kai luule ettei muuten saa proteiinia?

Mistä sä tiedät muiden tarpeen? Syön proteiinilisiä koska muuten en meinaa saada proteiinia tarpeeksi. Pitäis saada reilusti yli 100 niin ilman lisiä mulla jää herkästi johonkin 60.

Olet lähes paastossa jos tuo on mahdollista.

En ole. Suosittelen laskemaan omat syödyt proteiinit. Varsinkin jos liikkuu yhtään enempää niin voi jäädä vajaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kuin ruoka?

Vierailija
24/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että nykyään kaikkea mainostetaan proteiinilla. Esim. tavallisessa rahkassa on usein enemmän proteiinia kuin proteiinirahkassa ja maistuukin paremmalta. Ei normaaliruokavaliolla oleva ihminen tarvitse mitään proteiinilisiä ellei sitten treenaa sumopainijaksi. 

Vierailija
25/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, mutta siitä en saa tarpeeksi proteiinia, luulin että se kävi tuosta viestistäni selväksi. Lisillä saa paljon proteiinia verrattuna kaloreihin.

Vierailija
26/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinisessäkin on 11g proteiinia/100g, eli olisi 5 grammaa 45g patukassa. En usko myöskään tuohon aloituksen lukuun, mutta uskon että AP on laskenut päin honkia ja ei tule häpeissään meille koskaan kertomaan mistä patukasta on kyse 😂 Luulen että jos tällaista kutsuttaisiin proteiinipatukaksi, niin se olisi muutenkin laitonta harhaanjohtavan mainonnan vuoksi.

Vierailija
27/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, mutta siitä en saa tarpeeksi proteiinia, luulin että se kävi tuosta viestistäni selväksi. Lisillä saa paljon proteiinia verrattuna kaloreihin.

Et oo tainnut katsoa sitten niiden patukoiden kalorimääriä. Osassa on saman verran kuin vastaavassa määrässä jotain suklaapatukkaa! Jos ei ole allergioita, voi syödä esim.  pähkinöitä, raejuustoa, luonnonjugurttia, herneitä, papuja ja kalaa. Myös parsakaali on kasviksista hyvä lähde. Kyllä maar saat niistä patukoista enemmän kaloreita kuin näistä koostetusta perusruuasta.  

Vierailija
28/28 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen töissä alkoi vetämään tollasia patukoita ja ihmetteli sitten kun ei laihdu kuitenkaan.

Oli siis lisänny ne patukat jo valmiiksi huonoihin ruokailutottumuksiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi