Tupla crispy puff
Kommentit (8)
Hyvä tietää. Olen harkinnut ostaisiko, ei siis kannata vaivautua.
Itse ostin lakritsituplan joku aika sitten. Joo, ei tarvi toista kertaa ostaa sitäkään, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää. Olen harkinnut ostaisiko, ei siis kannata vaivautua.
Itse ostin lakritsituplan joku aika sitten. Joo, ei tarvi toista kertaa ostaa sitäkään, yäk.
Lakritsitupla on hyvää! Noita puffeja en ole kokeillut.
Onko ap:lla korona vai muuten vaan makuaistissa vikaa? Nuohan on ihan helvetin hyviä ja koukuttavia! Halvemmalla tosin saa joistain candy king premiumin irttarivalikoimista. Hamstrasin viimeksi puoli kiloa
Maistuvat oudon muromaisilta. En ymmärrä mitä tekemistä näillä oli tuplan kanssa.
Ihan hyviä oli :) Vein kaverillekin pussin tuliaisiksi ulkomaille ja hänkin tykkäsi. Totta kyllä, että ei oikein muistuta tavallista Tupla-patukkaa, mutta hyviä ovat silti.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla korona vai muuten vaan makuaistissa vikaa? Nuohan on ihan helvetin hyviä ja koukuttavia! Halvemmalla tosin saa joistain candy king premiumin irttarivalikoimista. Hamstrasin viimeksi puoli kiloa
Ei ole koronaa tai muutakaan mutta ei niissä ollut tuplasta tietoakaan. Ja omaan makuun turhan isojakin.
Vierailija kirjoitti:
Maistuvat oudon muromaisilta. En ymmärrä mitä tekemistä näillä oli tuplan kanssa.
Tämä! Ei maistunut tupla lainkaan.
Hyi kamala miltä ne haisi ku avas pussin :D