Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttinaista vaikea tapailla

Vierailija
04.10.2022 |

Aina saa itse yhteyttä pitää eikä pysty tapaamisia sopimaan. Mahtaako edes kiinnostaa mun seura?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta meiltä kysellä, ei voida tietää kiinnostaako. Voi tietysti kiinnostaakin, mutta introvertti ei ehkä halua tavata yhtä usein kuin joku sosiaalisempi tyyppi. Itsesi se on pääteltävä, tai mieluummin kysyttävä häneltä suoraan.

Vierailija
2/5 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot panostaa puhumattomuuteen täysillä. Kannattaako? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introverttinainen, mutta jos olen kiinnostunut niin kyllä pidän huolen siitä että yhteydenotot ym. ovat molemmin puolisia ja suunnilleen tasatahtisia, jotta toiselle ei tule fiilistä ettei minua yhtään kiinnosta. Toki kaipaan paljon omaa aikaa ja sen kerron heti kättelyssä tietenkin.

Tietty jos toinen on joku äärimmäinen yhteydenpitäjä että joka päivä pitää laitella 67 viestiä, niin sitten en kyllä pysty samaan. Mutta sellaisen kanssa emme varmasti muutenkaan tulisi pitkän päälle toimeen, olisimme liian erilaisia. 

Vierailija
4/5 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen introverttinainen, mutta jos olen kiinnostunut niin kyllä pidän huolen siitä että yhteydenotot ym. ovat molemmin puolisia ja suunnilleen tasatahtisia, jotta toiselle ei tule fiilistä ettei minua yhtään kiinnosta. 

Sama täällä. Saatan olla jopa se aktiivisempi yhteydenpitäjä ja tapaamisten ehdottelija. Sen kerran kun kohtaan miehen josta pidän, en halua menettää tilaisuutta. T: ääri-introverttinainen

Vierailija
5/5 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi