Ovatko lapsettomat naiset mielestäsi alempiarvoisia?
Eli jos et vielä ole tavannut henkilöä, et tiedä hänestä paljoakaan paitsi sen, ettei hänellä yli kolmekymppisenä ole lapsia. Ajatteletko automaattisesti, että hänessä on jotain vikaa ja ettei hän ole täysin nainen?
Kysymys luonnollisesti suunnattu naisille, joilla on lapsia. Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Kommentit (65)
Kun ei ymmärrä elämän realitetteja niin ei ymmärrä...voih...KAIKKI EIVÄT HALUA OMIA LAPSIA vaan haluavat antaa rakkauttaan esim. toisten lapsille. Nämä naiset eivät sääliä kaipaa, kyse valinnanvapaudesta.
jotka pitävät tiukasti kiinni omasta elämäntavastaan ja halveksivat muita erilailla eläviä.
Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt, miksen ole lapsia hankkinut / saanut. Olisikohan alle viisi kertaa joku edes kysynyt, aiommeko yrittää lasta joskus. Ehken ole sen tyylinen, että minut mielletään helposti äidiksi, vaikka minua on kuitenkin nimitetty äidilliseksi, huolehtivaiseksi.. ja olenkin, ainakin huolehtivainen.
Joskus mietin, että miten ihmeessä joidenkin kohdalle osuu aina kymmenittäin uteluja lastensaannista, ja esim. meiltä ei juurikaan ole udeltu, vaikka parisuhteemme on kaikin puolin kunnossa, molemmilla vakityöt olleet jo vuosia, oma koti ja olemme kunnollisia ihmisiä muutenkin.
Jos joku täten minua pitää alempiarvoisena, koska en ole äiti, niin olkoon. Ei se minua haittaa, mutta voin sanoa, että tähän ikään mennessä en ole ainakaan ollut valmis siihen asiaan. Ehkä se kuitenkin kertoo edes vähän siitä, että minulla on ollut järki päässä, enkä ole ryhtynyt puuhaan hetken mielijohteesta.
Komppaan! :)