Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelee kun nainen pesee kulleja ammatikseen. (Lähihoitaja)

Vierailija
04.10.2022 |

Oletteko ikinä miettineet sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitsut ovat aivan ihania rakastelukumppaneita!

He eivät pelkää vieraan miehen kosketusta, eivätkä arastele koskettaa vierasta miestä aivan joka paikasta

Joo ja kun kaks hoitajaa pääsee panopuuhiin.. niin kiihkeää jyskettä ettei ikinä..

Vierailija
22/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsut ovat aivan ihania rakastelukumppaneita!

He eivät pelkää vieraan miehen kosketusta, eivätkä arastele koskettaa vierasta miestä aivan joka paikasta

Joo ja kun kaks hoitajaa pääsee panopuuhiin.. niin kiihkeää jyskettä ettei ikinä..

Ei vain ole tarpeeksi mieshoitajia kaikille naishoitajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymmpisenä miehenä onnettomuuden jälkeen sairaalassa, ja en pystynyt pesemään itseäni. Siinä hoitsut sitten putsasi minua pesusienen avulla. Kyllähän siinä kävi niin, että kun jalkojen välistä pyyhittiin, niin tottakai kalu paisui. Ei nuoret hoitajat siitä millään tavoin hätkähtäneet, vaan pyyhkivät paikat ihan normaalista. Minua nolotti, mutta sanoivat, että ei tartte nolostua, ja se on ihan normaalia.

Vierailija
24/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan off-topic. Kävin huhtikussa poliklinikalla pilin päätä korjauttamassa. Kysyivät heti ovella että huoneessa on sairaanhoitoalan opiskelija, saako hän minun luvan olla mukana? Vastasin että ilman muuta, miten he muuten oppisivat tulevaan ammattiinsa.

No, neljän naisen ryhmä sitten rupesi töihin ja tummahipiäisen opiskelijan tehtävä oli sitten pyyhkä pili ja haarojen väli pirtulla joka kirveli ja kylmäsi. Vähäisiä karvojani ei poistettu.

Olenkin täällä kertonut Duloksetiini-myrkytyksestäni joten pilissä ei mitään liikettä tai muuta. Huomenna 1 kk operaatiosta eli pilin käyttöönotto laatuaikaa ajatellen olisi OK. Ajoin Duloksetiinin nollaan maaliskuun lopussa eli noin 2 kuukautta sitten mutta libido vielä hakusessa.............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi