Miehenkipeä
Kaipaan Miestä. Isoa, turvallista, ihanaa aikuista miestä. Hän olisi kokenut, mutta ehdottomasti herrasmies. Odottaisin häntä pöydällä istuen, tarjolla.. Haluaisin antautua hänen leikkikalukseen. Mikään ei kiihota niin paljon kuin terve itsevarmuus ja mies, joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen.. Ja samalla huolehtii minusta. Sivelisin lihaksikkaita käsivarsia ja suutelisin jykevää kaulaa. Mies asettelisi minut pöydälle selälleen ja määrätietoisesti riisuisi pikkuhousuni. Hän täyttäisi minut äärimmilleni ja olisin vain häntä varten.. Hän tekisi minulle asioita, joita en ole koskaan ennen kokenut ja opettaisi minut tyydyttämään hänet juuri haluamallaan tavalla.
Mutta tänäänkin hoidan arkiset velvollisuuteni, jotka melkein hukuttavat minut. Haaveilen Sinusta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Palstan kiintuötumputtajalta tämmöinen aloitus tälläkertaa.
Ihan ensimmäistä kertaa tänne kirjoitin, mikä selvästikin oli miehenhimossani tehty virhe. Mutta kun tekee Miestä mieli niin tekee mieli. Enkä ole mikään "vakiotumputtaja", ihme paikka tämä.
Pidän tästä kirjoituksesta. Toisaalta ärsyttää nämä länkyttäjät ja trollaajat, jotka suoltavat saastaansa joka ketjun vastauksiin. Heille parhaat kiksit tulevat toisten ärsyyntymisestä. Toivon, että löydät sopivan miehen, joka tyydyttää sinut. Maailma on mahdollisuuksia täynnä...
Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:
Pidän tästä kirjoituksesta. Toisaalta ärsyttää nämä länkyttäjät ja trollaajat, jotka suoltavat saastaansa joka ketjun vastauksiin. Heille parhaat kiksit tulevat toisten ärsyyntymisestä. Toivon, että löydät sopivan miehen, joka tyydyttää sinut. Maailma on mahdollisuuksia täynnä...
Täältähän niitä löytyy.
Kannattaisi aina laittaa yhteystiedot mukaan näihin seuranhakuilmoituksiin. Muuten yhteydenotto on aika hankalaa. Lisäksi kertoo seuranhakijan lievästä yksinkertaisuudestakin. Lisäksi kannattaa vielä mainita, minkä kokoinen kalu täyttää sinut kokonaan. Ei tule sitten pettymyksiä.
Kiitos tästä vastauksesta, siitä tuli hyvä mieli. Tämä oli lähinnä tällainen fantasiointi, jonka ajattelin piristävän, mutta tämä ei kyllä ollut ollenkaan oikea paikka kirjoitella 😅 Taidan olla liian vanhanaikainen, vaikka suht nuori vielä olenkin. Oma arkeni on tällä hetkellä hyvin hektistä ja tuntuu, että on liian vähän aikaa kaikenlaiselle nautiskelulle. Täytynee tehdä muutoksia arkeen ja metsästää se "Mies". Itseasiassa olen fantasioinut eräästä miehestä jo 7 vuotta. Suhdetilanteemme on vain aina ollut meitä vastaan. Tunsin välillämme käsittämätöntä sähköä, jo pelkkä hänen läheisyydessään oleminen sai perhosia vatsaan.. Ne raamikkaat olkapäät, ah!
Vierailija kirjoitti:
Täältähän niitä löytyy.
Kannattaisi aina laittaa yhteystiedot mukaan näihin seuranhakuilmoituksiin. Muuten yhteydenotto on aika hankalaa. Lisäksi kertoo seuranhakijan lievästä yksinkertaisuudestakin. Lisäksi kannattaa vielä mainita, minkä kokoinen kalu täyttää sinut kokonaan. Ei tule sitten pettymyksiä.
Lähinnä kertoo eniten sinusta. Vaivaudut kirjoittamaan pitkän tekstin, joka yrittää olla ovelasti loukkaava. Luulen että täytät surkeat , harmaat ja yksinäiset päiväsi juuri tällaisella ajanvietteellä. Eikö elämä mennyt niin kuin ajattelit?
Minäkin tykkäsin avauksesta. Tuotahan naiset mieheltä kaipaa. Tuli oma nuoruuteni mieleen, kun otin vaimoni. Hän on ollut aina sitä mieltä, että mies vie ja hän vikisee. Siten saanut aina parhaiten orgasmit. Itse taas en ole kaivannut mitään muuta vaimolta kuin antautumista ja orgasmeja. Orgasmeissa kouristeleva nainen on jotain maagista mihin ei kyllästy koskaan. Silloin tiennyt aina tehneensä jotain oikein ja nostanut omaa miehisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältähän niitä löytyy.
Lähinnä kertoo eniten sinusta. Vaivaudut kirjoittamaan pitkän tekstin, joka yrittää olla ovelasti loukkaava. Luulen että täytät surkeat , harmaat ja yksinäiset päiväsi juuri tällaisella ajanvietteellä. Eikö elämä mennyt niin kuin ajattelit?
Ensinnäkään teksti ei ole pitkä.
Oma arkeni ja parisuhteeni on varsin kiva. Olen uskaltanut tarttua tilaisuuteen ja saanut sen, mitä haluan. En ole jäänyt vaan haaveilemaan.
Tuon ap aloituksen voi lähettää vaikka https://www.seksinovellit.org sivustolle. Kunhan vaan tekee siitä pidemmän eikä tuollaista nysä tarinaa.
Hyvän tekstin kirjoitit,jatka vaan kirjoittamista! Just tällaisia lisää tälle palstalle. Kuuluvat ehdottomasti tänne! Noi kaiken valittajat ja toisten mollaajat eivät sen sijaan tänne kuulu. He saisivat mennä omaa huonoa oloaan muualle purkamaan. Tämä on seksiä ja eroottisia aiheita sisältävä foorumi eikä mikään toisten haukkumis kanava!!!
Vierailija kirjoitti:
Palstan kiintuötumputtajalta tämmöinen aloitus tälläkertaa.
Kyllä tämä oli ihan aitoa naisen tekstiä.
No turhaan täällä kateelliset arvostelevat. On se vain hauska miten luonto on hoitanut asian. Naisenkipeyttä täällä päässä siis poden etätöissä. :-)
Olisipa ihana hivellä naisen säärien sisäpintoja ja pyöritellä nännejä sormissa. Ja sitten lopuksi vaikka pöydällä antaa pienen tuokion päätteeksi siitä pienestä reiästä siittimen päässä siementen lentää perille saakka, sinne ihan syvälle kohdunsuulle asti. 🍆 🍑 😍
Ei nyt, mutta ainahan on kiva haaveilla. Mietin sinua. Touhutippa tuli jo...
aerola kirjoitti:
No turhaan täällä kateelliset arvostelevat. On se vain hauska miten luonto on hoitanut asian. Naisenkipeyttä täällä päässä siis poden etätöissä. :-)
Olisipa ihana hivellä naisen säärien sisäpintoja ja pyöritellä nännejä sormissa. Ja sitten lopuksi vaikka pöydällä antaa pienen tuokion päätteeksi siitä pienestä reiästä siittimen päässä siementen lentää perille saakka, sinne ihan syvälle kohdunsuulle asti. 🍆 🍑 😍
Ei nyt, mutta ainahan on kiva haaveilla. Mietin sinua. Touhutippa tuli jo...
Voisimme tavata työpöytäsi äärellä.. 😘 Olisin täysin sinun.
-ap
51v miehekäs mies olisi vapaa ja halukas toteuttamaan toiveesi/halusi.
Otan tilanteen haltuun kyllä,luottamuksellisesti.
Savuton ja autoileva mies.
Peetupi46v@gmail.com
Ota yhteyttä.
Pks alue+100 km
P
Pöytäni on aika jykevää tekoa. Juurikin sopiva reippaampaan tuokioon. Haaveilen pehmeästä naisen liukkaudestasi, käsistä kiinni pitäen... 💕
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä vastauksesta, siitä tuli hyvä mieli. Tämä oli lähinnä tällainen fantasiointi, jonka ajattelin piristävän, mutta tämä ei kyllä ollut ollenkaan oikea paikka kirjoitella 😅 Taidan olla liian vanhanaikainen, vaikka suht nuori vielä olenkin. Oma arkeni on tällä hetkellä hyvin hektistä ja tuntuu, että on liian vähän aikaa kaikenlaiselle nautiskelulle. Täytynee tehdä muutoksia arkeen ja metsästää se "Mies". Itseasiassa olen fantasioinut eräästä miehestä jo 7 vuotta. Suhdetilanteemme on vain aina ollut meitä vastaan. Tunsin välillämme käsittämätöntä sähköä, jo pelkkä hänen läheisyydessään oleminen sai perhosia vatsaan.. Ne raamikkaat olkapäät, ah!
Kerran täällä vaan eletään. Ota yhteys mieheen ja annan mennä.
Täällä ollaan ap:n jengissä. Kiihottaa miehen ja naisen vastakohtaisuus. Miehen isot piirteet, lihakset ja kovuus, itsevarmuus seksissä vs. mun kapeat hartiat jne. ja halu antautua hänelle ja tieto siitä, että hän pystyy kääntämään mut sekunneissa päältään pois ja himoitsee mua allaan, pyödällä selälläni, selkä seinää vasten... Sain kokea tota kaikkea nuorempana, haluan yhä. Pojat, treenatkaa lihaksia niin, että jaksatte nostaa tyttönne kevyesti ilmaan. Sivistynyt luolamies on seksikkäin. Kantaa sylissään suudellen kuumaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkäsin avauksesta. Tuotahan naiset mieheltä kaipaa. Tuli oma nuoruuteni mieleen, kun otin vaimoni. Hän on ollut aina sitä mieltä, että mies vie ja hän vikisee. Siten saanut aina parhaiten orgasmit. Itse taas en ole kaivannut mitään muuta vaimolta kuin antautumista ja orgasmeja. Orgasmeissa kouristeleva nainen on jotain maagista mihin ei kyllästy koskaan. Silloin tiennyt aina tehneensä jotain oikein ja nostanut omaa miehisyyttäni.
Meillä sama. Nautin niin siitä kun nainen ihailee vartaloani. Käyn salilla usein ja se huomio minkä lihakseni häneltä saavat boostaa mielettömästi itsetuntoa. Hän hyväilee mua pitkin päivää, kuljettaa sormiaan niitä pitkin ja antaa mun ottaa hänet, mikä vaan koventaa stondista. Miten hän nauttii mun otteista, on paras tunne koskaan. Tuntee itsensä niin vahvaksi.
Valitettavasti olemme kaikki varattuja. Joudut siis vaan runkkaamaan fantasiasi kanssa. Pahoittelut siitä.