Oletteko olleet äkäisempiä
Oletteko siis olleet äkäisempiä isommille sisaruksille näin odotusaikana? Tuntuu, että itse hermostun tavallista helpommin, kun lapsilla tulee riitaa, ei muuten mutta lasten keskinäisten kahnausten myötä tai jos eivät tahdo uskoa.
Kommentit (5)
Ja älyttömän huono omatunto tulee ja itku itselle, kun on niin " huono äiti" . Meillä poika siis 1v2kk ja oikein iloinen ja reipas kaveri, mutta välillä (aika monta kertaa päivässä valitettavasti) kivahdan, kun kitistään syliin esim. ruokaa laittaessa. Ihan paska fiilis itsellä.
on ollut ilmassa...tosin 4v. ollutkin oikeesti hankala viime aikoina.
No, onneksi olen kuitenkin hillinnyt itseni ajoissa....toisaalta kun oikein on raivostunut niin ei ehdi näillä rv 39+5 tytön luo niin nopeasti,että
tulisi liian rajusti kiikutettua toiseen huoneeseen tms.
Ehtii kiukku jo laantua ennenkuin saan tytön kiinni =)
Sellaista olen huomannut nyt viimeisillä viikoilla ettei viitsi ketään pyytää esim. kahville kun ärsyttää kaikki muiden maiskutukset tai ruoka suussa puhumiset ihan sairaasti.IHAN KAHELIA!
Menepäs nyt anopillekin sanomaan,että :" Syö suu kiinni" .
ARETA: Mulla ihan sama homma, tosin nyt tämä raskaus vasta iiiihan alussa. Tosin en muutenkaan siedä, että puhutaan ruoka suussa/maiskutetaan, mutta nyt (taas) se ärsytys oikein nostaa niskavillat pystyyn.
Mutta mies-parka sen sijaan on raivoni kohteena melkeinpä päivittäin! Pari kertaa oon ajanut sen ulos " kun en oo jaksanu kattella sitä" ym.. Ihan kamalaa olla koko ajan ku persiille ammuttu karhu, ilman mitään järkevää syytä.. Pikkuasiat ottaa ihan täysillä päähän jne.
Siltikin tuo ukko-kulta meinas, että ei se haittaa.. Raukka!
S 17+5
Mä olin toisen raskauden aikana todella äkäinen koko ajan. Ihan kuin olisi ollut jatkuva PMS. En kertakaikkiaan jaksanut mitään vastoinkäymisiä. Tosin tämä oli kaksosraskaus ja rankka siksikin. Ihan harmitti, kun ensin olen 9kk äkäinen, ärhäkkä ja itkuinen esikoisen kanssa ja senkin jälkeen jatkuu komentelu ja ärähtely, kun en voi jakautua kolmen lapsen tarpeisiin yhtä aikaa :(
Alia ja 2 viikon ikäiset pojat + 3,5v tyttö